Komentarze Wydarzenia

Keeping Your Customers Happy. Rozmowa z Rafałem Jaroszem

Elevator pitch

Customer Heroes to kompleksowe centrum kompetencji w obszarze relacji z klientem. Posiadamy własną praktykę doradczo-szkoleniową i menadżerską oraz Contact Center wspierające procesy obsługi, sprzedaży i utrzymania klientów na całym świecie 24/7. Współpracujemy zarówno z globalnymi startupami na różnym etapie rozwoju, jak i międzynarodowymi korporacjami. W każdym przypadku mamy wypracowane modele współpracy, uwzględniające poziom dojrzałości biznesu. Pracujemy nad poprawą mierzalnych rezultatów w zakresie satysfakcji klientów, poziomu ich utrzymania czy reputacji. Tworzymy wartość z każdej interakcji firmy z klientem. Wartość dla każdej ze stron.

Wasza flagowa usługa to?

Poprzez elastyczne dopasowanie oferty do naszego partnera i jego klientów, proponujemy rozwiązanie precyzyjnie odpowiadające potrzebom i oczekiwaniom. Niezależnie od tego, czy będzie ono finalnie realizowane z naszą pomocą, czy własnymi siłami. To sprawia, że jesteśmy idealnym partnerem dla małych firm, startupów czy biznesów online, które często potrzebują niestandardowych rozwiązań.

Jaka jest specjalizacja Customer Heroes? W czym czujecie się wyjątkowo silni?

Zgrany, międzynarodowy zespół to zdecydowanie najmocniejsza strona Customer Heroes. Super bohaterzy, którzy u nas pracują są samodzielni, otwarci i nastawieni na współpracę z klientem. Jeśli chodzi o prowadzenie Contact Center, największe doświadczenie mamy we współpracy z globalnymi startupami. Wspieramy je zarówno w zakresie sprzedaży jak i obsługi klientów w różnorodnych kanałach komunikacji. Natomiast obszar doradczo-szkoleniowy to kilkunastu współpracujących ekspertów, których doświadczenie w dziesiątkach firm można łącznie liczyć w setkach lat. 🙂

Wdrożenie lub projekt, z którego jesteś najbardziej dumny?

Jestem dumny z każdego projektu, w którym osiągamy założone wskaźniki biznesowe, a jednocześnie wysoko oceniana jest jakość naszych relacji z partnerem i jego klientami. Jeśli miałbym któreś z nich wyróżnić to wydaje mi się, że w ostatnim roku dwa projekty zasługują na uwagę. W obszarze Obsługi Klienta jest to wsparcie globalnego dostawcy usług typu XaaS, gdzie zaczęliśmy od doradztwa w zakresie projektowania strategii i procesów biznesowych wokół klienta i wsparcia w procesie wdrożenia CRM, a obecnie odpowiadamy za wyniki w jego własnym help-desku (interim management), a nasze własne contact center wspiera w tej chwili procesy pozyskiwania leadów w 40 krajach.

W obszarze doradczym cieszę się z projektu dla jednej z dużych korporacji, gdzie mieliśmy przyjemność wspierać proces wyboru rozwiązań technologicznych rozwijających potencjał obsługowy kilkuset stanowiskowego contact center. Wyjątkowe było to w jak krótkim czasie, z zachowaniem należytej staranności i jakości prac, udało się z sukcesem zrealizować projekt o tak dużej skali i budżecie.

Opowiedz o trendzie, z którym jedziecie na CCW w tym roku

From Startup to Enterprise: Keeping Your Customers Happy

Niezależnie od etapu rozwoju na jakim jest dana firma cel jest ten sam – dostarczać klientom pozytywne doświadczenia. To poszerzone motto, którym posługujemy się na co dzień. Naszym celem jest pokazanie, iż niezależnie od wielkości biznesu, jego potencjału, czy skali działania zawsze umiemy znaleźć rozwiązanie, które pomoże osiągnąć ten cel. Wydaje mi się, że w tej chwili to już nawet nie jest trend, a pozycja obowiązkowa w każdym zestawie celów biznesowych. Największym wyzwaniem jest jednak zawsze zbudowanie i zoperacjonalizowanie wizji i strategii ukierunkowanej na klienta. A my potrafimy znaleźć odpowiedź zarówno na “Co trzeba zrobić?” oraz “Jak to trzeba zrobić?”. Efektem naszej pracy jest dostarczenie rozwiązania i gwarancja, że będzie ono działać. 🙂


Rafał Jarosz, Customer-Heroes.com

Od ponad 15 lat związany z obszarem outsourcingu, obsługi Klienta i sprzedaży, współzałożyciel Customer-Heroes.com. Jedyny Polak wyróżniony tytułami „2013, 2015, 2016 Industry Champion” przez vortal i stowarzyszenie branżowe ContactCenterWorld.com. Wyróżniony w zestawieniu ” 25 najważniejszych osób w branży customer care w Polsce” przez ccnews.pl. Członek CXPA – Customer Experience Professional Association, Ekspert w obszarze CEM, CRM i Contact Center Fundacji ProProgressio, Ekspert współpracujący ze Związkiem Banków Polskich oraz wieloma firmami doradczymi i szkoleniowymi, Były audytor w ramach projektu „Firma Przyjazna Klientowi”. Prelegent i prowadzący warsztaty podczas ponad 30 konferencji. Realizował projekty jako trener, doradca, kierownik projektu lub menadżer działów operacyjnych w ponad 40 organizacjach, w tym PKN Orlen, RWE, PZU, Bank PKO BP, BNP Leasing, Grupa Orange, Grupa ERGO Hestia, Grupa ING, Grupa ENEA, Polkomtel, PTC Era (T-mobile), Infiniti, Microsoft, Nazwa.pl, Grupa AXA, TUiR Warta, Canal+, Sanitec Koło, Exatel, Europ Assistance, Cefarm, Merlin.pl, Orlen GAZ, Media Regionalne, Getin Bank, Medicover, Orbis, Wolters Kluwer, GLS, Mondi Dorohusk i wiele innych.

Polskie Forum Call Center

Polskie Forum Call Center

Polskie Forum Call Center jest akceleratorem rozwoju branży Contact Center. Dostarczamy wiedzę, promujemy najlepsze praktyki, budujemy platformę porozumienia rynkowego, motywujemy do współdziałania. Prowadzimy kluczowe dla rynku projekty rozwojowe. Organizujemy dialog pomiędzy firmami, wspieramy komunikację branży z instytucjami administracji rządowej oraz organizacji pozarządowych w Polsce i na Świecie.

Dodaj swój komentarz

Click here to post a comment