Wydarzenia

Alfavox i Tivron razem na CCW2017

Alfavox i Tivron zaprezentują swoje doświadczenia w zakresie wykorzystania nowoczesnych rozwiązań dla branży Contact Center na największej imprezie branżowej – CCW 2017 w Berlinie. Klienci poznają możliwości innowacyjnych produktów Alfavox, profesjonalnego dostawcy kompleksowych rozwiązań dla Contact Center, wdrożonych i używanych do rozwoju biznesu przez Tivron – młode i dynamiczne Call Center Outsourcingowe.

„Real EMOTIONS in virtual WORLD” to hasło, które promuje wspólne działania Alfavox i Tivron. Jest to również idea, jaka przyświeca tym firmom, które w Berlinie chcą podkreślić siłę polskiej marki, zwrócić uwagę na korzyści, jakie dostawcy i odbiorcy systemów Contact Center mogą odnieść z biznesowej przyjaźni.

– Zadowolony i świadomy klient to najlepsza referencja dla firmy, ale również nagroda za naszą pracę. Od zawsze jesteśmy blisko odbiorców naszych systemów, ponieważ dzięki temu możemy szybko i celnie odpowiadać na potrzeby rynku, zdobywać doświadczenie, ale również poznawać się i uzupełniać. Wiedza na temat branży: jej potrzeb, oczekiwań oraz wyzwań, jaką dostarcza nam Tivron jest dla nas bardzo cenna i chętnie z niej korzystamy – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

Współpraca pomiędzy Alfavox a Tivron opiera się na bliskiej, partnerskiej relacji. Firmy dzielą się wiedzą biznesową, którą wykorzystują w swoich produktach i działaniach. Dzięki temu szybko i skutecznie reagują na zapotrzebowanie rynku, co przekłada się na zyski i zadowolenie ich klientów.

– Działanie w zespole to nasza codzienność. Od zawsze wspieramy naszych partnerów biznesowych. Planujemy kampanie, dostosowujemy się do wymagań rynku, specyfiki produktu i przyzwyczajeń zakupowych. Każdego dnia nasi konsultanci kontaktują się z setkami osób na całym świecie i rozmawiają z nimi w 10 językach. Tych działań nie moglibyśmy prowadzić bez nowoczesnego systemu informatycznego, który spełnia wysokie normy pozwalające nam realizować oczekiwania klientów – mówi Tomasz Kaczmarski, Business Development Manager w Tivron. – Chcemy promować dobre praktyki naszej współpracy z Alfavox na CCW2017. Pragniemy pokazać, że współpraca to rozwój, że nasze oczekiwania to jednocześnie pomysły, z których powstają innowacje – dodaje Kaczmarski.

CWW 2017 odbędzie się w dniach 20-23 lutego 2017 roku w Estrel Congress Center w Berlinie. Przedstawiciele Alfavox i Tivron zapraszają na stoisko Alfavox, nr E11a w hali 2.

Alfavox

Alfavox

Alfavox to dostawca zaawansowanych platform dla systemów telekomunikacyjnych klasy contact center, idealnie wspierających nowoczesne call centers. Produkty firmy oparte są na autorskich rozwiązaniach systemowych i dostosowane indywidualnie do każdego klienta.

Dodaj swój komentarz

Click here to post a comment