Wydarzenia

Unique Services: How selected measures lead to great customer service

Już po raz 20 Competence Call Center zaprasza ekspertów branży obsługi klienta na wyjątkowe wydarzenie jakim jest Call Center Convention. Jubileuszowa edycja konferencji odbędzie się w czwartek 22 czerwca 2017 roku w Berlinie. Wystąpią międzynarodowi prelegenci, a uczestnicy będą mieli możliwość wymiany informacji na niezmiernie ciekawe tematy związane z obsługą klienta oraz trendami biznesowymi.

W 1998 roku w Austrii zapoczątkowano tradycję tych wydarzeń, w których udział brali krajowi uczestnicy związani z CCC. Każdego roku kongres przyciąga ponad 100 gości z całego świata oraz prelegentów ze znanych firm, którzy w swoich prezentacjach wykraczają daleko poza granice branży.

Temat jubileuszowego spotkania to „Unique Services: How selected measures lead to great customer service”. Opowiemy o środkach, które prowadzą do jedynej w swoim rodzaju obsługi klienta.

Bądźcie z nami i świętujcie 20-lecie Kongresu CCC!

Prelegenci CC Convention 2017:

Nicolette Wuring, liderka biznesu oraz konsultantka, Holandia

W swojej książce „Customer advocacy: When you care, people notice” Nicolette pokazuje, jak można uzyskać lepsze rezultaty i wyższy poziom zadowolenia dzięki szybkiej i starannej obsłudze klienta.

Moderacja i przemówienie inauguracyjne:

Nils Hafner, profesor w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem, Uniwersytet w Lucernie, Szwajcaria

Prof. dr Nils Hafner jest międzynarodowym ekspertem od budowania trwałych i zyskownych relacji z klientem. Jako autor i znamienity mówca doradza średnim i dużym przedsiębiorstwom w całej Europie.

12. nagroda specjalna CCC:

W 2017 roku jedna osoba zostanie wyróżniona Specjalną Nagrodą CCC za swoje osiągnięcia i zaangażowanie w obsługę klienta oraz zostanie uhonorowana miejscem w Alei Sław CCC („Hall of Fame“). W 2016 roku 11. Specjalną Nagrodę CCC otrzymał Robert Murray – autor i międzynarodowy lider biznesowy z Kanady. Podczas kongresu dowiedzą się Państwo, kto w tym roku otrzyma to wyróżnienie.

Kilka słów o Kongresie CCC:

Kongres CCC jest międzynarodowym wydarzeniem związanym z biznesem i obsługą klienta, które umożliwia wymianę opinii ekspertów z różnych krajów. Kongres CCC został powołany w 1998 roku w Wiedniu w celu profesjonalizacji i rozwoju wizerunku branży obsługi klienta. Dziś wydarzenie to wykracza poza granice branży, a kongres uzupełniony został wykładem inauguracyjnym oraz rozmowami na temat międzynarodowych tendencji gospodarczych i skutecznych modeli biznesowych.

W ubiegłych latach w wydarzeniu wzięli udział prelegenci z takich firm jak:

n11.com, Answear.ro, ING BANK, Lieferheld, Google, lululemon athletica, Immobilienscout24, Samsung, eBay, Plantronics, Safaricom Kenia, British Telecom UK, Media-Saturn, Sky, UPC Węgry, Telefónica O2 Europe, TUI Niemcy, Orange Communications, DHL, Vodafone, Schweizerische Post, DaimlerChrysler, Henkel, Deutsche Telekom, Beiersdorf i wiele innych.

20. Call Center Convention

„Unique Services: How selected measures lead to great customer service”

Czwartek 22 czerwca 2017, Tagungswerk, Berlin
Program: 12:00-16:30
Cena biletu: 990 euro bez VAT

Kontakt w sprawie Kongresu CCC:

Daniela Weissenböck
Competence Call Center
E-mail: convention@yourccc.com
Tel.: 0043 1 811 22 – 7741

Competence Call Center

Competence Call Center

Competence Call Center jest jednym z wiodących centrów telefonicznych w Europie.

Zespół CCC obejmuje obecnie ponad 5500 pracowników w 17 lokalizacjach w 8 krajach. Nasze wysokiej jakości usługi call center zapewniają naszym klientom przewagę w zakresie wydajności i strategiczne zalety konkurencyjne na najwyższym poziomie.

Dodaj swój komentarz

Click here to post a comment