Wydarzenia

Gala Gwiazd Jakości Obsługi 2017

Już 15 marca, w Międzynarodowy Dzień Konsumenta, odbędzie się uroczysta Gala Gwiazd Jakości Obsługi 2017. Na uroczystości w Business Centre Club w Warszawie nagrodzone zostaną firmy, które w największym stopniu spełniają oczekiwania klientów. Z okazji X edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi zostaną również przyznane Gwiazdy Dekady – elitarne wyróżnienia, które otrzyma grono firm, która na przestrzeni minionych 10 lat działalności Programu było najwyżej oceniane przez konsumentów.

Wyróżnienie Gwiazd Jakości Obsługi odbierają przedstawiciele kadry zarządzającej firm, w imieniu wszystkich pracowników, którzy na co dzień dokładają starań, by klient opuszczał miejsce obsługi z zadowoleniem. W tak wyjątkowym gronie przedstawione zostaną wyniki ogólnopolskiego badania jakości obsługi klienta. To jedyne tego typu badanie w Polsce, które pozwala podkreślić wagę satysfakcji w biznesie i gospodarce oraz konieczność stałej analizy zmieniających się potrzeb klientów.

Termin Gali zbiega się z Międzynarodowym Dniem Konsumenta nieprzypadkowo, ponieważ to właśnie realni klienci za pomocą portalu jakoscobslugi.pl przyznają Gwiazdy Jakości Obsługi. Nagroda komunikuje, że wyróżnione nią firmy są postrzegane jako wiarygodne, przyjazne i otwarte na potrzeby konsumentów.

W ramach jubileuszowej, X edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi zostaną wręczone nagrody w kategorii Gwiazda Dekady. W skład tego elitarnego grona wchodzą firmy, które przez 10 lat utrzymywały bardzo wysoki poziom satysfakcji klientów na tle konkurencji i branży.

We współpracy z Harvard Business Review, na Gali odbędzie się debata dotycząca wyzwań  w obsłudze klienta w nadchodzącej dekadzie. W debacie uczestniczyć będą managerowie firm, uznanych przez konsumentów za najlepsze i najczęściej rekomendowane przez ostatnie 10 lat. To doskonała okazja do wymiany doświadczeń pomiędzy firmami, które wiedzą, że jakość obsługi to podstawa prowadzenia biznesu.

Wydarzeniu będzie towarzyszył dodatek specjalny do Gazety Wyborczej oraz relacja w Newsweeku, w których zaprezentujemy profile zwycięskich marek oraz wyniki badania konsumenckiego. W materiałach prasowych poznamy branże, najbardziej otwarte na klienta i te, które mają jeszcze wiele do zrobienia w tym zakresie, a także  ogólnopolską mapę jakości obsługi. W publikacjach eksperci SecretClient® i Polskiego Programu Jakości Obsługi podzielą się swoim doświadczeniem z zakresu badań Tajemniczego Klienta, jakości obsługi i satysfakcji konsumenta.

Źródło: Polski Program Jakości Obsługi jakoscobslugi.pl