Wydarzenia

Zapraszamy na konferencję podsumowującą CCW 2017

To było wyjątkowe wydarzenie. Już dawno trendy i kierunki rozwoju branży customer service nie były tak wyraźne i … tak zaskakujące jak w tym roku. Jeszcze nigdy Polska nie miała tak silnej i wyraźnej reprezentacji. Chcemy Wam o tym opowiedzieć. Zapraszamy na specjalną konferencję, podczas której członkowie polskiej drużyny na CCW2017 opowiedzą o kluczowych kierunkach rozwoju rynku, najnowszych rozwiązaniach, podzielą się swoimi opiniami i wiedzą.

Konferencja podsumowująca CCW 2017

Termin: 21.03.2017

Miejsce: Centrum Konferencyjne NIMBUS, Aleje Jerozolimskie 98 Warszawa

CCW 2017 to bezsprzecznie najważniejsze targi branżowe w Europie. Ci, którzy choć raz je odwiedzili potwierdzają „To jest pozycja obowiązkowa”. Ponad 220 wystawców i 8 tys odwiedzających z całego świata potwierdzają ogromną moc oraz potencjał organizowanego od 19 lat wydarzenia. Po kilku latach przygotowań Polska zaistniała oficjalnie na berlińskich targach. Zorganizowaliśmy polską misję na CCW 2017. Chcieliśmy pokazać potencjał naszego kraju, zrodzonych na tej ziemi innowacyjnych rozwiązań w zakresie obsługi klienta oraz zaznaczyć swoją obecność na europejskim rynku contact center. O tym jak nam się to udało opowiemy podczas specjalnej minikonferencji stanowiącej podsumowanie trwającego od 5 miesięcy projektu.

Zapraszamy na wyjątkowe spotkanie z członkami polskiej drużyny narodowej na CCW 2017. Już 21.03.2017 roku w warszawskim Centrum Konferencyjnym NIMBUS organizujemy minikonferencję, podczas której w odtworzymy w pigułce doświadczenie berlińskich targów.

Strona wydarzenia i rejestracja

Nasza drużyna reprezentuje trzy obszary biznesowe: Wielojęzyczne usługi contact center, Nowoczesne systemy contact center oraz innowacyjne usługi wsparcia contact center. To często co najmniej trzy różne spojrzenie na rynek, jego potrzeby i oferowane rozwiązania. Podczas targów odwiedzający polskie stoisko w jednym miejscu mogli zapoznać się z kompleksową ofertą usług realizowanych w Polsce.

Jednocześnie nasze stoisko nie było typowym standem targowym. Było miejscem spotkania, inspiracji i transferu (tym razem z Polski do Europy) 10 trendów, które powstały w Polsce i z którymi pojechaliśmy do Berlina.

Podczas naszego spotkania będziesz miał/a wyjątkową okazję usłyszeć i porozmawiać o:

  • Botach, robotach, sztucznej inteligencji – jak zmienia się świat obsługi klienta, jaką rolę w tej ewolucji mają polskie firmy.
  • Automatyzacji procesów biznesowych jako elementu budowania pozytywnego doświadczenia klienta
  • Człowieku – jako wartości odkrytej na nowo – już nie klient, już nie konsument, już nie agent call center, ale człowiek ze swoją empatią, emocjami, przekonaniami
  • Kulturowej specyfice Europy i wynikających z niej wyzwaniach obsługowych – czyli dlaczego Indie i Filipiny nie radzą sobie z obsługą europejskich klientów
  • Mediach społecznościowych jako naturalnym kanale kontaktu szczególnie dla usług wirtualnych – jak już dzisiaj zmarginalizować telefon w obsłudze klienta
  • Paradoksie – z jednej strony futurystyczne rozwiązania – roboty, sztuczna inteligencja, wypieranie agenta z jego stanowiska pracy, z drugiej silne zwrócenie się ku człowiekowi
  • Video – jak zmienia się jego zastosowanie w komunikacji sprzedażowej i obsługowej
  • Grywalizacji – ale już nie jako ciekawostce, a strategii budowania długoterminowego zaangażowania
  • Nowym podejściu do budowania środowiska pracy – czyli jak zmienia się przestrzeń w odpowiedzi na nowe oczekiwania pokolenia Y, Z, C.

Ta wiedza oraz informacja będzie szczególnie przydatna dla:

  • Managerów biur obsługi klienta, sprzedaży i wsparcia
  • Właścicieli oraz konsultantów przedsięwzięć opartych na zdalnych kanałach komunikacji
  • Inwestorów – managerów, którzy planują wdrożenie nowoczesnej obsługi klienta i chcą to zrobić od razu dobrze
  • Managerów call center, którzy z różnych powodów nie mogli uczestniczyć w Targach w Berlinie, a chcą być na bieżąco.
  • Poszukujących inspiracji i rzetelnej wiedzy na temat aktualnych trendów oraz podążających za nimi rozwiązań

Konferencja podsumowująca targi CCW 2017 to jedyne w Polsce spotkanie stanowiące bezpośrednią relację z tego co aktualnie dzieje się w Europie w zakresie obsługi klienta. To wiedza płynąca bezpośrednio od ekspertów, którzy już dzisiaj tworzą przyszłość, skonfrontowali swoje założenia ze światowymi trendami i dobrze wiedzą co mówią.

Zapraszamy na konferencję Poland – In the heart of innovation Europie – polskie podsumowanie CCW2017. Warszawa, 21.03.2017.

Strona wydarzenia i rejestracja

Organizatorem projektu jest Polskie Forum Call Center.

Polska drużyna narodowa na CCW 2017: Customer Heroes, Arteria, Tivron, Grupa Nowy Styl, MissingLink, Alfavox, Voicetel Communications, Great Interactive, Algotech Polska, Altar.

 

 

Polskie Forum Call Center

Polskie Forum Call Center

Polskie Forum Call Center jest akceleratorem rozwoju branży Contact Center. Dostarczamy wiedzę, promujemy najlepsze praktyki, budujemy platformę porozumienia rynkowego, motywujemy do współdziałania. Prowadzimy kluczowe dla rynku projekty rozwojowe. Organizujemy dialog pomiędzy firmami, wspieramy komunikację branży z instytucjami administracji rządowej oraz organizacji pozarządowych w Polsce i na Świecie.

Dodaj swój komentarz

Click here to post a comment