marketing

Klientomaniackie podsumowanie tygodnia #7

Uwielbiam konstruktywne i użyteczne treści … “to use”. Rzutem na taśmę na pierwsze miejsce wpadł artykuł, a właściwie poradnik Daniela Kędzierskiego o tym jak reklamy na Facebooku mogą pomóc w rekrutacji. Polecam od siebie również raport przygotowany przez Social Press “Nowe technologie – bilans zysków i strat dla ludzkości”.

Przypominam, że już samo pojawienie się artykułu w tygodniowym zestawieniu oznacza, że jest wart poświęcenia na niego uwagi. Ponad to obok wprowadziłam trzystopniowy system rekomendacji:  – przeczytaj, to jest dobry, interesujący artykuł;   – warto przeczytać, znajdź chwilę na skupienie się nad treścią;    – koniecznie przeczytaj – nie możesz przejść obok niego obojętnie. Znajdź chwilę czasu, zamów albo zrób sobie dobrą kawę lub herbatę i chłoń idee.

Zapraszam do lektury mojego kolejnego zestawienia !

1. Facebook LIVE i Facebook Ads w rekrutacji – ukryte możliwości

  

Pierwszym portalem społecznościowym, o którym myślimy w kontekście pozyskiwania kandydatów do pracy jest znany wielu LinkedIn. Słusznie, ponieważ zaprojektowana specjalnie pod kątem rekrutacji społecznościówka stanowi także ogromny zasób talentów. Należy jednak dostrzec istnienie innej platformy, której użytkownicy są co najmniej 15 razy bardziej zaangażowani. Tak Drodzy Państwo, chodzi o Facebooka i jego narzędzia, które umożliwiają wyszukiwanie talentów, wśród znacznie szerszej grupy użytkowników. Facebook to potęga! Dlaczego więc nie wykorzystać jej w celach efektywnej rekrutacji?

   koniecznie przeczytaj całość

Daniel Kędzierski   fasttony.es

2. How to Get Customers Using Social Media Monitoring

  

Social Media Monitoring and the Internet are to become your best friends as an entrepreneur.  They are the key to getting your first customer and keeping them.  It’s how you reach out to them and share your ideas, products, and services.  Here’s how to do it.

Gaining first customers is a big challenge for today’s entrepreneurs; it doesn’t matter if it’s a startup or a long-time organization. In each industry, we can observe big competition in which day by day is increasing, and this trend is not going to change in the coming years.  It’s caused by disappearing barriers for market entry, especially now in the era of digitalization. People without bearing big costs decide to work for themselves more readily.

   koniecznie przeczytaj całość

Kamil Lasek   digitalbrandinginstitute.com

3. 10 minut uważności dziennie może zmienić to, jak reagujesz na wyzwania

  

Liderzy na całym świecie skarżą się na bezprecedensowy natłok zadań związanych ze współczesnym przywództwem. Istnieje jednak sposób pozwalający wyrwać się z zamkniętego kręgu reaktywnego przywództwa – jest nim uważność.

Obserwując tysiące liderów, których uczyliśmy tej pradawnej praktyki, zauważaliśmy, jak sumienne podejście do uważności pomaga w stworzeniu trwającej sekundę przestrzeni pomiędzy zdarzeniem – czyli bodźcem – a reakcją. Jedna sekunda to pozornie niewiele, ale aż tyle może oddzielać pośpieszną decyzję skazującą nas na niepowodzenie od przemyślanego wniosku, który zwiększa naszą efektywność. Tyle wynosi różnica pomiędzy gniewną reakcją a zastosowaniem należnej cierpliwości. Na jedną sekundę przejmujesz kontrolę nad własnym umysłem, emocjami oraz światem.

   koniecznie przeczytaj całość

 Rasmus Hougaard, Jacqueline Carter, Gitte Dybkjaer  hbrp.pl

4. Nowe technologie – bilans zysków i strat dla ludzkości. Zobacz raport

 

Jakie konsekwencje w realnym życiu ma wykorzystywanie wirtualnej rzeczywistości? W jaki sposób Facebook wpływa na nasz mózg? Jak nowe technologie zmieniają nasze zmysły? Prezentujemy raport “Nowe technologie – bilans zysków i strat dla ludzkości”.

Od dłuższego czasu jesteśmy zafascynowani nowymi technologiami takimi jak IoT, czyli internet rzeczy, AR, czyli rozszerzona rzeczywistość oraz VR, czyli wirtualna rzeczywistość. Dzięki nim możemy przenieść się na wyższy poziom doświadczania i poczuć się jak postacie filmów, które jeszcze kilka lat temu oglądaliśmy ze zdumieniem. Rozwój technologiczny, czy tego chcemy czy nie, znacznie wpływa na nasze życie codzienne. Daje nam wiele możliwości, które mogą ułatwić nam funkcjonowanie i usprawnić skomplikowane dotąd procesy. Zachwycamy się także mediami społecznościowymi, które otworzyły przed nami nowe pola do nawiązywania relacji, dystrybucji treści oraz promocji naszego biznesu. Niestety, poza korzyściami wynikającymi z postępu technologicznego mierzymy się także z drugą stroną medalu – zagrożeniami dla naszego zdrowia i kondycji psychicznej. Jakie pozytywne aspekty, a jakie niebezpieczeństwa generują nowe technologie? Czy możemy się bronić przed ich negatywnym wpływem? Jakie działania podejmować, aby rozwiązania prawne i zabezpieczenia były do nich dostosowane?

   koniecznie przeczytaj całość

 Monika Kuchta   socialpress.pl

5. Piotr Haładus (Promedica24): W marketingu najważniejsze jest dokładne zrozumienie decyzji zakupowych klienta. Insight wciąż jest królem

 

Osobą, która tym razem zmierzyła się z Marketingową 11 jest Piotr Haładus – członek zarządu Promedica24 nadzorujący marketing na wszystkich rynkach działalności firmy.

  warto przeczytaj całość

nowymarketing.pl

6. The role of AI in the future of marketing

  

Did you know that AI can predict your personality traits better than your spouse of partner, your friend, even your family?

That’s one of the key insights I learned last week when I attended Pega‘s Pegaworld at the MGM Grand in Las Vegas, NV.

More than 4,000 Business and IT leaders came together to understand the role of technology and AI in the future of sales, marketing, customer service.

This event included some really smart people, if a bit more technical than the audience I typically see at Marketing conferences.

  warto przeczytaj całość

 Michael Brenner   marketinginsidergroup.com

 

Elżbieta Włodarczyk

Elżbieta Włodarczyk

Dodaj swój komentarz

Click here to post a comment