Badania / Raporty

Trendy w usługach finansowych 2017.

O najważniejszych trendach technologiczych, socjoekonomicznych i społecznych, które branża finansowa powinna uwzględnić w działaniach w najbliższym czasie próbują przedstawić twórcy raportu „Trendy w usługach finansowych 2017. Technologia, marketing, konsument” – 4P Research Mix i Infuture Hatalska Foresight Institute.

Publikacja zawiera 250 stron inspiracji, 30 trendów oraz ponad 450 przykładów wykorzystania ich przez marki w Polsce i na świecie.

Celem raportu jest odpowiedzenie na  m.in. na następujące pytania:

  • Jaką strategię powinny obrać tradycyjne instytucje finansowe, aby nie tylko przetrwać, lecz także wzrosnąć w świecie dynamicznych zmian, automatyzacji, bez oddziałów?
  •  Jak rozwijać własną innowacyjność?
  •  Po które z technologii sięgać w pierwszej kolejności i dlaczego?
  •  Jak najlepiej odpowiadać na potrzeby swoich użytkowników?
  •  W jaki sposób się z nimi komunikować?

Więcej informacji o pełnym raporcie a także wybrane fragmenty jego pełnej wersji można znaleźć na stronie: www.4prm.com.