Customer Fixe

Naszą ideą jest budowanie ciekawego doświadczenia klienta. Obsługa klienta to zmyślnie przygotowana strategia, ale bywa również sztuką. Ponad 20 lat doświadczeń, wiele różnych spojrzeń, ewolucja poglądów i w końcu głębokie przekonanie, że klient posiada realną władzę już w 2011 roku zbudowały podwaliny idei Customer Fixe – zakręcenia na punkcie prawdziwej relacji z klientem.

Niezależnie od branży, aktywności biznesowej, szerokości geograficznej to klient wyznacza kierunek rozwoju. To dla niego i zaspokojenia jego potrzeb i pragnień firmy opracowują nowe produkty, wdrażają kolejne usługi, doskonalą procesy i narzędzia.. To klient jest ostatecznym recenzentem efektów podejmowanych przez firmy wysiłków.

Klientomania to serwis zbudowany z pasji, ciekawości i doświadczenia pracy z klientem oraz dla niego. Budują go ludzie o ogromnym doświadczeniu w budowaniu i zarządzaniu relacjami firm z odbiorcami ich produktów i usług.
Dostarczamy wiedzę, dzielimy się informacją, komentujemy rzeczywistość, inspirujemy do działania, wspieramy firmy w ich efektywnym działaniu na rzecz ich klientów.

Klientomania.pl jest kontynuacją prowadzonego od 2012 roku serwisu forumcallcenter.pl. W jego ramach od połowy 2015 roku nadajemy podcasty właśnie pod nazwą Klientomania. Ramy „call center” zaczęły nas dość mocno uwierać, a my obserwując jak świat się zmienia chcemy być w nim na bieżąco.

Twórcą i właścicielem Klientomania.pl jest Fundacja Customer Fixe – organizacja non profit utworzona na rzecz rozwoju rynku obsługi klienta.