Customer Fixe

Niezależnie od branży, aktywności biznesowej, szerokości geograficznej to klient wyznacza kierunek rozwoju. To dla niego i zaspokojenia jego potrzeb i pragnień firmy opracowują nowe produkty, wdrażają kolejne usługi, doskonalą procesy i narzędzia.. To klient jest ostatecznym recenzentem efektów podejmowanych przez firmy wysiłków.

Moją ideą jest budowanie ciekawego doświadczenia klienta. Obsługa klienta to zmyślnie przygotowana strategia, ale bywa również sztuką. Ponad 20 lat doświadczeń, wiele różnych spojrzeń, ewolucja poglądów i w końcu głębokie przekonanie, że klient posiada realną władzę już w 2011 roku zbudowały podwaliny idei Customer Fixe – zakręcenia na punkcie prawdziwej relacji z klientem.

Nazywam się Maciej Buś i jestem klientomaniakiem. Od początku mojej kariery  zawodowej (to już ponad 20 lat) zajmuję zajmuję się obsługą klienta i strategiami sprzedaży usług. Pomysł na Klientomanię zrodził się w czerwcu 2015 roku na wiedeńskiej Gloriette kompleksu pałacowego Schönbrun. Ilość myśli gromadzona przez lata w głowie domagała się ich uwolnienia i przegadania. Zacząłem z Piotrem Merkelem od podcastu. To był eksperyment łączący wyzwanie, zabawę i naukę całkiem nowych umiejętności. Nazwa Klientomania pojawiła się dopiero w listopadzie 2015 roku, kiedy za sobą mieliśmy juz 10 pierwszych odcinków. Formę serwisu internetowego,  czy bloga przybrał dopiero w styczniu 2017 roku.

W klientomania.pl piszę i rozmawiam o mądrym podejściu do klienta i jego obsługi. Odkrywam i komentuję świat sprzedaży i całkiem nowych relacji na linii marka-konsument. Pomagam przedsiębiorcom i osobom zawodowo związanym z tymi zagadnieniami działać skuteczniej, na miarę czasów, w których żyjemy oraz przygotować się na zmiany, które niewątpliwie nadejdą.

Bądź na bieżąco:

soundcloud