Autorzy Klientomanii

To człowiek jest najlepszym gwarantem rzetelności publikowanej u nas wiedzy. Redakcja Klientomanii to grupa prawdziwych zapaleńców, którzy głęboko wierzą w ideę Customer Fixée. Poznaj nasz zespół.

Maciej Buś

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.


Piotr Merkel

Piotr Merkel

Pasjonat i praktyk zmian w organizacji – 25 lat doświadczenia jako Konsultant, Interim Manager, Kierownik Projektu, w różnych branżach i obszarach zarządzania (m.in.: sprzedaż i obsługa klienta, business development, strategia, procesy biznesowe, restrukturyzacja, zarządzanie kosztami, poprawa efektywności). Organizował i prowadził programy i sesje szkoleniowe oraz występował jako prelegent na konferencjach z zakresu strategii biznesowej, organizacji sprzedaży i obsługi klienta, CX, outsourcingu, zarządzania procesowego. Przygotowywał i realizował liczne projekty doradcze z zakresu strategii biznesowej, organizacji, badań rynku i badań klienta w firmach polskich i zagranicznych.


Sylwester Kućmierowski

Sylwester Kućmierowski

doradca biznesowy, menedżer, trener i szkoleniowiec. Od 20 lat zawodowo zaangażowany w przedsięwzięcia, których celem jest skuteczna obsługa klienta na wszystkich etapach współpracy. Instytucje, z którymi współpracował, m.in. Kredyt Bank, Warta, Expander, Nordea Bank, Sanitec Koło, Euro-Net, IT Card, zajmowały najwyższe lokaty w rankingach jakości obsługi klienta. Obecnie zarządza firmą doradczo-szkoleniową CCMS (www.ccms.com.pl), świadczy profesjonalny serwis doradczy i wdrożeniowy na rzecz innych podmiotów gospodarczych. Prawie połowa usług realizowanych przez CCMS związanych jest z nowoczesnym szkoleniem, zarówno pracowników liniowych, jak i menedżerów.


Marta Jeż

Marta Jeż

Logopeda i trener dykcji i emisji głosu. Zajmuje się zarówno zdrowotnymi, jak i estetycznymi aspektami głosu prowadząc zajęcia indywidualne, grupowe oraz szkolenia dla firm. Właścicielka centrum logopedyczno-szkoleniowego Eufonia.


Katarzyna Witkowska

Katarzyna Witkowska

Prawnik w Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych, ekspert w dziedzinie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych, redaktor naczelny www.PortalODO.com.

W swojej pracy zawodowej koncentruje się przede wszystkim na zagadnieniach związanych z ochroną danych osobowych. Posiada doświadczenie w prowadzeniu audytów oraz szkoleń w tym zakresie, a także w opracowywaniu dokumentacji ochrony danych osobowych.
Na co dzień zajmuje się również bieżącą obsługą przedsiębiorców, co pozwala jej zgłębiać wiedzę dotyczącą szerokiego wachlarza problemów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym także działalności prowadzonej w Internecie.

Auditor wewnętrzny SZBI wg ISO/IEC 27001:2013. Administrator Bezpieczeństwa Informacji. Wykładowca na Podyplomowych Studiach Ochrony Danych Osobowych organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Członek zespołu Centrum Ochrony Danych Osobowych i Zarządzania Informacją działającego na tym samym Wydziale.
Prelegentka na konferencjach związanych z ochroną danych osobowych, prawem nowych technologii oraz prawem międzynarodowym publicznym.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Kontynuuje naukę na tym samym wydziale w ramach studiów doktoranckich, badając zagadnienia związane z rozwojem nowych technologii i ich wpływem na ochronę prywatności.

Profil na stronie Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych.


Monika Zwierz

Monika Zwierz

Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w TCH Components, eTel Polska, Play (P4), AXA Polska, nc + (ITI Neovision).
Ekspert w dziedzinach:
- Budowanie, wdrażanie i zarządzanie programami i projektami doskonalenia organizacji (optymalizacja procesów Obsługi Klienta)
- Budowanie, wdrażanie i zarządzanie programami i projektami wpływającymi pozytywnie na wynik satysfakcji Klienta
- Wprowadzanie działań w organizacji ku doskonaleniu ścieżki doświadczenia Klienta
- Prowadzenie wdrożeń informatycznych aplikacji klasy ERP, CRM jako właściciel biznesowy.
Z sukcesem wdrażała nowe rozwiązania i w obszarach zarządzania ludźmi (restrukturyzacje, systemy motywacyjne, szkolenia), i w obszarach zarządzania rozwiązaniami IT (wdrożenia rozwiązań klasy ERP, Worklfow, CRM, Trouble ticketing); W każdym projekcie zwracała szczególną uwagę na jakość tworzonego rozwiązania i na zaspakajanie oczekiwań Klienta.
Dziś jako właścicielka Femko Consulting, dzieli się wiedzą i doświadczeniem.