Już tłumaczę...

Podjąłem bardzo ważną decyzję, że pod w ramach Klientomanii chcę publikować wyłącznie autorskie i ponadczasowe treści. Dlatego usunąłem ponad znaczną część wpisów by dostarczyć Tobie samo użyteczne mięso. Na tej stronie pomogę Ci odkryć najciekawsze w mojej opinii treści.

Znajdziesz tutaj

Artykuły, podcasty i wkrótce video, które mam nadzieję, zainspirują Cię do bardziej skutecznego działania i zapewnienia obsługi, którą pokochają klienci.

48
ODCINKÓW PODCASTU
41
INSPIRUJĄCYCH ARTYKUŁÓW

Jeżeli nie wiesz od czego zacząć, skorzystaj ze specjalnie przygotowanych dla Ciebie rekomendacji.

 

Fuckup Story

  Po co budzić klienta skoro tak słodko śpi i… płaci?

  „Pozdrawiam, zespół obsługi klienta”

 

Produktywność / inspiracje

  KLM #47: Jak zbudować centrum obsługi klienta?

  KLM #46: Gami…fikcja, czy prawdziwe zaangażowanie?

Klient

  Kulturowe uwarunkowania obsługi klienta

  KLM #38: Ekonomia współpracy czyli klient 3.0

Sprzedaż

  KLM #45: Kiedy pokochamy telemarketing?

  KLM #39: Skąd biorą się leady sprzedażowe?

Komunikacja

  KLM #42: Jak rozmawiać prosto?

  KLM #40: Go digital, be human – Batalia o człowieczeństwo w komunikacji

  Culture is a King

 

Obsługa klienta

  KLM #37: Klient nie zawsze ma rację, ale ma prawo tak uważać

  Obsługa klienta to zawsze dystans ultra

Customer Experience

  KLM #34: Co ma Józef Bem do customer experience – rozmowa z Zsoltem Fekete

  KLM #33: Obsługa klienta w serwisie samochodowym – czyli jak przekonać organizację do customer experience

Klientomania

  KLM #27: Roczek Klientomanii

  KLM #20: „Mój” manifest

Technologie

  KLM #26: Dlaczego aplikacje mobilne nie mogą przebić się do polskich firm ?

  Lista najważniejszych technologii contact center na rok 2017 – wybór ekspertów

  KLM #23: Szok przyszłości – rozmowa z Marcinem Grygielskim

  KLM #16: Spektakularna porażka elektronicznych biur obsługi klienta

Contact Center

  KLM #25: Outsourcing call center w nielandrynkowej rozmowie

  KLM #21: Contact center na bank

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.