Współpraca

Mam komfort kochać swoja pracę i prawdziwie wierzyć w to co robię i o czym mówię oraz piszę. Jeżeli szukasz wsparcia w swojej działalności oto jak i w czym mogę Ci pomóc

Jak pracuję ?

Audyt
Audytuję istniejące organizacje, struktury i realizowane w nich procesy. Przygotowuję rekomendacje usprawnień.
Konsultacje
Konsultuję projekty, koncepty, pomagam odpowiadać na ważne pytania. Doradzam dobrze wydawać pieniądze.
Mentoring
Wspieram managerów w ich samotności w pełnionej funkcji. Jestem dobrym słuchaczem i doświadczonym doradcą.
Szkolenia
Prowadzę warsztaty szkoleniowe. Pomagam odkryć rozwiązania, dzielę się sprawdzoną wiedzą, kształtuję umiejętności.

W czym mogę Ci pomóc ?

Strategie komunikacji

Pomagam firmom w zdefiniowaniu i wdrożeniu efektywnego systemu komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi.

  • strategie komunikacji marki z klientami (organizacja komunikacji zewnętrznej firmy)
  • strategie obsługi klienta w środowisku wielo i omni kanałowym
  • strategie sprzedaży w oparciu o zdalne kanały komunikacji
Budowa centrum kontaktu

Pomagam firmom zbudować i zorganizować scentralizowane struktury kontaktu (contact center / customer service).

  • definicja uwarunkowań i wymagań projektowych
  • projektowanie procesów komunikacji i definicja niezbędnych funkcji
  • dobór niezbędnej i optymalnej technologii
  • pomoc w wyborze dostawców rozwiązań technologicznych i organizacyjnych
  • optymalizacja kosztowa
Optymalizacja procesy

Upraszczam. Pomagam uczynić procesy łatwiejszymi i przyjaznymi dla klientów oraz efektywnymi kosztowo i operacyjnie dla firm.

  • analiza i mapowanie procesów komunikacji w kontekście zdarzeń biznesowych
  • eliminacja niepotrzebnych kroków procesów
  • automatyzacja wybranych procesów, w tym wdrażanie robotów (RPA, DPA)
  • projektowanie procesów komunikacji automatycznej (chatboty, voiceboty)
Rozwój kompetencji

Przekuwam nieustannie weryfikowaną przeze mnie wiedzę i doświadczenie na umiejętności efektywne działanie pracowników.

  • szkolenie umiejętności miękkich w zakresie komunikacji obsługowej i sprzedażowej, np:
    • obsługa klienta w zdalnych kanałach komunikacji (telefon, chat, e-mai, video, social media)
    • obsługa „trudnego klienta” (tak naprawdę trudnych sytuacji),
    • obsługa reklamacji
    • sprzedaż przez telefon w oparciu o dane
  • warsztaty zespołowe i indywidualne w zakresie strategii kontaktu firmy z klientami
Samotność managera

Pomagam managerom w analizowaniu sytuacji i podejmowaniu decyzji. Jestem zewnętrznym okiem i neutralnym uchem.

  • dzielę się swoim doświadczeniem, praktyką, wnioskami ze zrealizowanych projektów,
  • pomagam w podejmowaniu decyzji,
  • czasami jestem tylko po to, żeby manager mógł posłuchać samego siebie,
  • pomagam utrzymać koncentrację na odpowiednim poziomie, motywuję

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.