𝗢𝗯𝘀ł𝘂𝗴𝗶𝘄𝗮𝗻𝗶𝗲 klientów to rzemiosło

Obsługa klienta to strategia, pomysł, proces, narzędzia i nieustanne ich doskonalenie. Ale to wszystko nie wystarczy, żeby dostarczać klientom pozytywne doświadczenia.

𝗢𝗯𝘀ł𝘂𝗴𝗶𝘄𝗮𝗻𝗶𝗲 klientów to rzemiosło – akademicy powiedzieliby „kompetencje”, praktycy pewnie znajdują określenia bardziej przyziemne „znój”, „codzienność”, „radzenie sobie” a może „pasja”, „misja”…

Obsługiwanie to właśnie praktyka – codzienne czynności – wykonywanie zadań, rozwiązywanie problemów, komunikacja / rozmawianie z klientami.

Obsługiwanie to rzemiosło czyli coś więcej niż umiejętność, która doskonali się z czasem poprzez powtarzanie danej czynności. To odkrywanie sposobów, szukanie dróg, patrzenie pod różnym kątem, żeby znaleźć idealną formę.

Tak jak dobry kamieniarz przekuwa kawał głazu w użyteczną lub po prostu piękną formę, dobry piekarz wypieka chleb, po który ludzie stoją w kolejkach tak konsultant / specjalista – człowiek na pierwszej linii kontaktu / komunikacji z marką przemienia problemy w dobre doświadczenia.

Ilu masz rzemieślników w swoim BOK, Call Center Customer Success Team?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czym jest klientomania?

Klientomania [klʹii ̯ẽntomãńi ̯a] silne, niemalże chorobliwe zainteresowanie klientem jako stroną relacji z marką, zamiłowanie do poznawania zależności rządzących światem klienta, konsekwentne dążenie do tworzenia rozwiązań zgodnych z rzeczywistymi i aktualnymi potrzebami klientów.

Maciej Buś

Newsletter widget (#13)

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe