饾棦饾棷饾榾艂饾槀饾棿饾椂饾槃饾棶饾椈饾椂饾棽 klient贸w to rzemios艂o
Obs艂uga klienta to strategia, pomys艂, proces, narz臋dzia i nieustanne ich doskonalenie. Ale to wszystko nie wystarczy, 偶eby dostarcza膰 klientom pozytywne do艣wiadczenia.
饾棦饾棷饾榾艂饾槀饾棿饾椂饾槃饾棶饾椈饾椂饾棽 klient贸w to rzemios艂o – akademicy powiedzieliby „kompetencje”, praktycy pewnie znajduj膮 okre艣lenia bardziej przyziemne „zn贸j”, „codzienno艣膰”, „radzenie sobie” a mo偶e „pasja”, „misja”…
Obs艂ugiwanie to w艂a艣nie praktyka – codzienne czynno艣ci – wykonywanie zada艅, rozwi膮zywanie problem贸w, komunikacja / rozmawianie z klientami.
Obs艂ugiwanie to rzemios艂o czyli co艣 wi臋cej ni偶 umiej臋tno艣膰, kt贸ra doskonali si臋 z czasem poprzez powtarzanie danej czynno艣ci. To odkrywanie sposob贸w, szukanie dr贸g, patrzenie pod r贸偶nym k膮tem, 偶eby znale藕膰 idealn膮 form臋.
Tak jak dobry kamieniarz przekuwa kawa艂 g艂azu w u偶yteczn膮 lub po prostu pi臋kn膮 form臋, dobry piekarz wypieka chleb, po kt贸ry ludzie stoj膮 w kolejkach tak konsultant / specjalista – cz艂owiek na pierwszej linii kontaktu / komunikacji z mark膮 przemienia problemy w dobre do艣wiadczenia.
Ilu masz rzemie艣lnik贸w w swoim BOK, Call Center Customer Success Team?