55 kilometrów w nogach [VLOG #03]

20 August, 2019

Dzisiaj zabieram Cię na trasę ultramaratonu Chudy Wawrzyniec. Popędzimy przez Beskid Żywiecki ponad 2200 m w górę, a po drodze opowiadam o mojej pasji jaką jest bieganie (no dobra – szuranie) po górach.

Dawno, dawno temu (jakieś 5 lat temu) odkryłem na nowo bieganie. Znajomi śmiali się, że jedynym typem informacji, jaką można znaleźć na moim Facebooku było: „Maciej przebiegł 5 / 10 /20 /n kilometrów”. U szczytu mojego zafiksowania na tym punkcie miesięcznie pokonywałem nawet 250 km.

W pewnym momencie połączyłem dwie pasje w jedno. Pierwszą – dopiero co odkrytą z drugą, którą pielęgnuję od zawsze. I tak zacząłem biegać po górach. Nie bardzo często, ale z dużą radością.

Ten odcinek jest „nie na temat”. Tym razem nie opowiadam o klientach, o biznesie czy komunikacji. Pokazuję mały, ale dla mnie ważny kawałek siebie. Mam nadzieję, że taki format Ci się spodoba.

Na trasie 55-kilometrowego biegu opowiadam o:

  • oczywiście o biegu Chudy Wawrzyniec
  • o tym jak się zaczęło moje bieganie i jak szczerze ongiś go nienawidziłem
  • czy po górach faktycznie się biega?
  • co robić biegnąc kilkanaście godzin?
  • o hejcie na bieganie i biegaczy
  • o tym co można zyskać biegając?
  • czy jestem ultramaratończykiem?
Play Video

Linki i źródła

  • Obsługa klienta to zawsze dystans ultra – artykuł, który ułożyłem sobie w głowie podczas mojego ostatniego udziału w biegu Chudy Wawrzyniec
  • Prośba:

    Jeżeli to co robię w ramach klientomanii – w tym kolejne eksperymety (np. takie jak ten Vlog) i chcesz, żeby było tego więcej daj mi o tym znać – napisz komentarz, prześlij mi wiadomość i koniecznie zasubskrybuj kanał Klientomanii na YouTube

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Wysyłamy dobre wiadomości

    Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

    Newsletter KLM (#8)

    Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

    © 2024 · Klientomania · Customer Fixe