Czy klient niepłacący, to nadal klient ?

„Ludzie zapomną co im zrobiłeś, zapomną co im powiedziałeś, ale nigdy nie zapomną co i w jaki sposób dałeś im odczuć …” Tym razem, w ramach poszukiwania inspiracji, chciałem zamienić się rolami z Wami, Drodzy Czytelnicy. Otóż jest jeden obszar obsługi, z którym miewam od czasu do czasu do...

Wkurzony Klient jako źródło inspiracji w obsłudze?

Zgodnie z inicjatywą Macieja ogłosiliśmy październik miesiącem inspiracji w obsłudze klienta. Co więcej, umówiliśmy się, że będzie bez malkontenctwa – tylko pozytywnie, i w ogóle. I chciałbym się tego trzymać… Ale jakoś tak zawodowo czuję, że zanim będzie pozytywnie i inspirująco (mam nadzieję)...

Dlaczego CX?

W zasadzie ten wpis mógłby stanowić ciąg dalszy czy rozszerzenie wpisu poprzedniego… Dlaczego? W szczególności, dlaczego „w ogóle” Firmy zajmują się tematyką Customer Experience?

Trendy w obsłudze klienta cyfrowego

Obsługa klienta przechodzi obecnie głębokie zmiany. Prawdziwy wstrząs cyfrowy powoduje konieczność dostosowania klasycznych struktur o procesów obsługowych. Cyfrowość uwalnia nowe opcje i możliwości stanowiące alternatywy dla tradycyjnych kanałów telefonicznych, poczty elektronicznej, czy faksu...

Obsługa klienta to zawsze dystans ultra

Obsługa klienta rozgrywa się na dystansie ultra. Wiem to na pewno po przebiegnięciu kolejnego w swoim życiu biegu górskiego i skonfrontowaniu w głowie doświadczeń i emocji zeń płynących z codziennością i biznesową i kliencką. Co ma zatem pokonywanie trasy z ponad 2,5 tys m przewyższeń, czasami w...

Dołącz do społeczności klientomaniaków

Co tydzień będę Ci wysyłał inspirujące porady jak zbudować obsługę, którą pokochają klienci !