Odcinek #141
Customer Experience World Game - mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów
Wciągnąłem się w grę. I to nie byle jaką. Ci którzy osadzeni są w CXowej bańce z pewnością słyszeli o CX World Game.
To niezwykła inicjatywa łącząca doświadczonych specjalistów w zakresie budowania doświadczeń klientów (UX-owców, CX-owców, EX-owców i innych – X-owców) z potrzebującymi wsparcia fundacjami, których beneficjentami są dzieci.
I to o ich doświadczenia toczy się gra. To doświadczenie dzieci, często wymagających większej troski jest stawką w tej grze.
Zaprosiłem do rozmowy Agatę Adamczewską i Łukasza Grygiela z Fuzersa, którzy są odpowiedzialni za cały ten bałagan. W tym odcinku opowiadają zarówno o idei CX world Game jak również o kuchni samego przedsięwzięcia.
Przydatne linki:
- profil CXWG na LinkedIn
- relacja z CXWG 2023 (Youtube)
- Czym jest CUSTOMER EXPERIENCE World Games Polska? (Yotube Fuzers)
- Agata Adamczewska na LinkedIn
- Łukasz Grygiel na LinkedIn
- strona / oferta Fuzers
- Kanał YouTube Fuzers – kopalnia wiedzy o CX
A ode mnie:
To może Cię również zainteresować
4 października, 2024
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która...
4 września, 2024
W Polsce mamy ponad 10 milionów klientów, dla których obsługa dostarczana przez marki jest niedostępna...
No posts found