01

Pomożemy Ci w pełni zapanować nad komunikacją z Twoją marką i obsługą klienta. Wspólnie opracujemy strategię i rozpiszemy procesy wsparcia klienta. Dobierzemy odpowiednie narzędzia i nauczymy Ciebie i Twój zespół jak wysyłać klientów w dalszą podróż.

02

Przygotujemy i wdrożymy kompleksowy plan pracy z klientami. Sprawimy, że pracownicy będą wiedzieli co i w jaki sposób robić, a w rezultacie tego klienci będą chętnie korzystać z Waszych usług. Pomożemy Wam stworzyć ramy przekonań i zasad zorientowane na klienta – jego satysfakcję i zadowolenie. A wszystko to zmierzymy i nauczymy Was korzystać z gromadzonych informacji.

03

Dostarczymy Ci wiarygodną wiedzę na temat aktualnych i długoterminowych kierunków rozwoju Twojej branży oraz zachowań konsumenckich i klienckich. Pomożemy Ci określić rozwiązania operacyjne, produktowe i systemowe, którymi już dzisiaj powinniście zająć się, aby zyskać długofalową przewagę konkurencyjną.

04

Sprawimy, że dane zaczną opowiadać historie. Pomożemy Ci wdrożyć CRM – system zarządzania relacjami z klientami. Aplikacja to serce tego systemu, jednak bez danych, informacji oraz codziennych rutyn pozostanie bezużyteczny. Dlatego nauczymy Twój zespół  pracować, korzystać i wyciągać wnioski na podstawie kompilacji informacji o klientach – o ich zakupach, kontaktach, sprawach i preferencjach.

05

Interim manager poprowadzi Twój zespół obsługi klienta. Będzie Twoim zewnętrznym CCO – Customer Chief Officer – wyposażonym w potrzebną wiedzę i doświadczenie managerem, który zbuduje, zarządzi i gotowy działający system przekaże w ręce zrekrutowanego docelowego szefa.

06

Będziemy dla Ciebie wsparciem w samotności szefa i/lub specjalisty. Dostarczymy Ci odpowiedzi na chodzące po Twojej głowie pytania. Wysłuchamy i pewnie dodamy swoje trzy grosze do Twoich pomysłów czy dylematów. Uzupełnimy dostęp do branżowych informacji, kontaktów i opinii.

Zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z 150+ klientami

Wyruszyliśmy w podróż doradczą już ponad 20 lat temu. Pomogliśmy zbudować od zera ponad 50 (ok 4100 stanowisk), oraz usprawnić ponad 100 istniejących struktur obsługi klienta. 

Customer Service & Experiemce

Pomagamy firmom w budowie efektywnego biznesowo ekosystemu, w którym klient i jego doświadczenia znajdują się w centrum uwagi. Wspieramy managerów i specjalistów w ich rozwoju oraz podejmowaniu decyzji.  Dostarczamy wiedzę oraz narzędzia pozwalające na wzniesienie obsługi na poziom PRO.

Audyt

Audytujemy istniejące organizacje, struktury i realizowane w nich procesy. Przygotowuję rekomendacje usprawnień.

Konsultacje i doradztwo

Konsultujemy projekty, koncepty, pomagam odpowiadać na ważne pytania. Doradzam jak dobrze wydawać pieniądze na inwestycje.

Wdrożenia

Przeprowadzamy firmy przez procesy wdrożeniowe zmian organizacyjnych i technologicznych

Mentoring

Wspieramy managerów w ich samotności w pełnionej funkcji. Pomagamy podejmować decyzje

Szkolenia i warsztaty

Prowadzimy warsztaty szkoleniowe. Pomagamy odkryć rozwiązania, dzielimy się sprawdzoną wiedzą, kształtujemy umiejętności.

Zarządzanie

Będziemy Twoim zewnętrznym CCO – Customer Chief Officer – wyposażonym w potrzebną wiedzę i doświadczenie managerem.

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe