Nie można się do Was dodzwonić?
Pomożemy Ci w pełni zapanować nad komunikacją z Twoją marką i obsługą klienta. Wspólnie opracujemy strategię i rozpiszemy procesy wsparcia klienta. Dobierzemy odpowiednie narzędzia i nauczymy Ciebie i Twój zespół jak wysyłać klientów w dalszą podróż.
- Strategia i proces obsługi klienta
- Audyt obsługi klienta
- Budowa struktur customer service
- Dobór systemów i narzędzi
- Automatyzacja procesów obsługowych
- Szkolenie pracwoników obsługi klienta
Klienci odchodzą z powodu kiepskiej obsługi?
Przygotujemy i wdrożymy kompleksowy plan pracy z klientami. Sprawimy, że pracownicy będą wiedzieli co i w jaki sposób robić, a w rezultacie tego klienci będą chętnie korzystać z Waszych usług. Pomożemy Wam stworzyć ramy przekonań i zasad zorientowane na klienta – jego satysfakcję i zadowolenie. A wszystko to zmierzymy i nauczymy Was korzystać z gromadzonych informacji.
- Customer Experience Management
- Mapowanie podróży klienta
- Projektowanie doświadczeń klientów
- Definiowanie KPI relacji marki z klientami
- Badanie potrzeb i oczekiwań klientów
- Szkolenia klientocentryczne
Chcesz być innowacyjny, ale nie wiesz jak?
Dostarczymy Ci wiarygodną wiedzę na temat aktualnych i długoterminowych kierunków rozwoju Twojej branży oraz zachowań konsumenckich i klienckich. Pomożemy Ci określić rozwiązania operacyjne, produktowe i systemowe, którymi już dzisiaj powinniście zająć się, aby zyskać długofalową przewagę konkurencyjną.
- Analiza strategiczna marki
- Projektowanie strategii w nurcie Human Centered Design
- Badania foresight
- Partycypacyjna ocena technologii
- Service Design
Wciąż za mało wiesz o swoich klientach?
Sprawimy, że dane zaczną opowiadać historie. Pomożemy Ci wdrożyć CRM – system zarządzania relacjami z klientami. Aplikacja to serce tego systemu, jednak bez danych, informacji oraz codziennych rutyn pozostanie bezużyteczny. Dlatego nauczymy Twój zespół pracować, korzystać i wyciągać wnioski na podstawie kompilacji informacji o klientach – o ich zakupach, kontaktach, sprawach i preferencjach.
- Definiowanie wymagań dla systemu CRM
- Dobór rozwiązania CRM
- Administracja Salesforce CRM
- Wdrożenie systemu CRM w zespole obsługowym i handlowym
- Model pracy oparty na danych
Potrzebujesz kogoś, kto zapanuje nad Twoją obsługą i doświadczeniami klienta?
Interim manager poprowadzi Twój zespół obsługi klienta. Będzie Twoim zewnętrznym CCO – Customer Chief Officer – wyposażonym w potrzebną wiedzę i doświadczenie managerem, który zbuduje, zarządzi i gotowy działający system przekaże w ręce zrekrutowanego docelowego szefa.
- Zarządzanie projektem organizacji BOK / CC
- Customer Experience Management
- Zarządzanie operacjami BOK / CC
- Definiowanie i zarządzanie KPI i raportami
- Rekrutacja specjalistów
- Zarządzanie strategiczne relacjami z klientami
Czy czasami brakuje Ci kogoś, kto znałby odpowiedzi na wszystkie pytania związane z obsługą klienta i customer experience?
Będziemy dla Ciebie wsparciem w samotności szefa i/lub specjalisty. Dostarczymy Ci odpowiedzi na chodzące po Twojej głowie pytania. Wysłuchamy i pewnie dodamy swoje trzy grosze do Twoich pomysłów czy dylematów. Uzupełnimy dostęp do branżowych informacji, kontaktów i opinii.
- Doradca zarządu
- Sparing partner
- Wentyl bezpieczeństwa
- Wejście w nową rolę
- Rozwój w obszarze customer service & experience
Zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z 150+ klientami
Wyruszyliśmy w podróż doradczą już ponad 20 lat temu. Pomogliśmy zbudować od zera ponad 50 (ok 4100 stanowisk), oraz usprawnić ponad 100 istniejących struktur obsługi klienta.
Customer Service & Experiemce
Pomagamy firmom w budowie efektywnego biznesowo ekosystemu, w którym klient i jego doświadczenia znajdują się w centrum uwagi. Wspieramy managerów i specjalistów w ich rozwoju oraz podejmowaniu decyzji. Dostarczamy wiedzę oraz narzędzia pozwalające na wzniesienie obsługi na poziom PRO.
Audyt
Konsultacje i doradztwo
Wdrożenia
Mentoring
Szkolenia i warsztaty
Zarządzanie
Będziemy Twoim zewnętrznym CCO – Customer Chief Officer – wyposażonym w potrzebną wiedzę i doświadczenie managerem.