Odcinek #137
Czy obsługa klienta to teatr?
Okazuje się, że obsługa klienta i teatr mają zadziwiająco dużo wspólnego. Obie w sposób zaplanowany i przemyślany prowadzą klienta / widza ścieżką doświadczeń by na końcu podróży móc ocenić czy złożona przez markę obietnica została dowieziona. Firmy nieustannie szukają sposobu na znalezienie odpowiedzi na pytanie czego pragną klienci. Być może jedną z dróg, którą warto obrać jest … teatr. Aby się tego dowiedzieć ściągnąłem ze sceny Tomka Ciesielskiego.
To może Cię również zainteresować
4 października, 2024
Wciągnąłem się w grę. I to nie byle jaką. Ci którzy osadzeni są w CXowej bańce z pewnością słyszeli o...
4 października, 2024
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która...
No posts found