Czy Twoja obsługa klienta pachnie?

Kiedy dwa dni temu wyszedłem rano z mieszkania (mieszkam w budynku wielorodzinnym) już po otwarciu drzwi mój zmysł powonienia wyczuł przyjemny świeży zapach dobywający się z klatki schodowej. To był zapach czystości.

Generalnie odkąd tu mieszkam po każdym akcie sprzątania było i jest czysto. Ale niedawno zauważyłem zmianę. Ta czystość zaczęła pachnieć. Przez to zacząłem ją jeszcze bardziej zauważać i … doceniać pracę osób, które w znoju i … co niesamowicie miłe … z uśmiechem dbają o ten aspekt przestrzeni życiowej. Dziękuję.

🤔 Zacząłem łączyć kropki

💡 Przyjemny zapach spowodował w moim umyśle doświadczenie większej czystości. Analogicznie kiedy ktoś zamiast pachnącego fiołkami płynu użyłby … powiedzmy lizolu 🤮 , prawdopodobnie choć byłoby tak samo czysto spowodowałby zgoła odmienne doświadczenie. Zapach jest / może być więc informacją o czystości (wzmacniającą lub osłabiającą)

💡 Kiedy chcesz przejść przez przejście dla pieszych wyposażone w sygnalizację uruchamianą przycisku ten po naciśnięciu powinien odpowiedzieć mi „hej Maciej przyjąłem zadanie do wykonania, poczekaj 2 minuty zaraz uruchomię dla Ciebie zielone” – tak mniej więcej, a przynajmniej dobrze, żeby w jakiś sposób potwierdził, że moje przyduszenie przycisku było poprawne (migająca dioda, napisz „czekaj” itp.) Jeżeli tego nie ma często obserwuję kompulsywne przyciskanie, uderzenie przycisku tak jakby miało to przyspieszyć cykl sygnalizacji.

💡 Kiedy wypełniam formularz kontaktowy i wysyłam wypoconą w swojej kreatywności i emocjach wiadomość chcę mieć pewność, że: po pierwsze została wysłana, po drugie, że została dostarczona, po trzecie, że została przeczytana. Ważne zatem jest przygotowanie odpowiednich komunikatów oraz wiadomości, które dają nadawcy takiej wiadomości znać, że faktycznie udało się wysłać, że dotarła i że zabraliśmy się za jej opracowywanie. W przeciwnym przypadku grozi nam … powielanie wiadomości lub atak przy pomocy innych metod kontaktu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czym jest klientomania?

Klientomania [klʹii ̯ẽntomãńi ̯a] silne, niemalże chorobliwe zainteresowanie klientem jako stroną relacji z marką, zamiłowanie do poznawania zależności rządzących światem klienta, konsekwentne dążenie do tworzenia rozwiązań zgodnych z rzeczywistymi i aktualnymi potrzebami klientów.

Maciej Buś

Newsletter widget (#13)

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe