Czy nadchodzi zmierzch rozmów telefonicznych?

14 September, 2022
Czy nadchodzi zmierzch rozmów telefonicznych?

Od wielu już lat mówi się, że telefon odchodzi do lamusa, że młode pokolenie co prawda używa telefonu (a właściwie smartfonu), ale nie do dzwonienia. Co najwyżej do pisania. Co więcej – nawet pokolenie najstarszych klientów co raz sprawniej posługują się komunikacją w innych kanałach kontaktu z firmą.

Czy zatem nadchodzi, a może już nadszedł. zmierzch rozmów telefonicznych ? Zapytałem o to Grzegorza Grabskiego.

Play Video

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe