Czy wystarczająco dobra obsługa wystarcza klientom?

28 November, 2022
Czy wystarczająco dobra obsługa wystarcza klientom?

Kilka lat temu postawiłem następującą tezę: „Klienci wcale nie chcą być zachwycani”. Wielu ona oburzyła, ale dała też do myślenia. Postęp technologiczny, wynikające z nich coraz większe możliwości odkrywania miejsc, o których nie myśleliśmy nawet, że mogą istnieć i w końcu gonienie za sercem, a może bardziej kieszeniami klientów powodowały (i nadal powodują), że termin trwałości zachwytu staje się coraz krótszy. Zachwyt coraz częściej jest doświadczeniem jednorazowym. Następnym razem to co go wywołało jest oczekiwane jako standard.

Jeżeli tak spojrzymy na strategię zachwycania czy zaspokajania potrzeb i oczekiwań klientów to może warto rozważyć strategię good enough – wystarczająco dobrze?

Postanowiłem ponownie włożyć kij w mrowisko i skonfrontować swoje teorie ze spojrzeniem światowej ekspertki od strategii doświadczeń dr Agą Szóstek

Play Video

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe