Po wielu miesiącach pomysł w końcu dojrzał i jesteśmy gotowi. Zapraszamy Was do rozmowy o … najbardziej rozgadanej branży / obszarze biznesu na rynku – komunikacji pomiędzy firmą i jej klientami i partnerami. Pierwszy odcinek Podcastu Forum Call Center jest przywitaniem z Wami – słuchaczami i zaproszeniem do wspólnej “przygody”. Wierzymy, że wszystko zaczyna się od pomysłu, później przychodzi analiza i w końcu działanie. Chcemy tym podcastem inspirować Was do innowacji w działaniu, wspierać w podejmowaniu decyzji, podpowiadać jak działać. Rozmowy o obsłudze klienta w kontekście nowoczesnych narzędzi zdalnej komunikacji bazują na eksperckim doświadczeniu autorów podcastu i ich gości.

Posłuchaj podcastu

Pobierz mp3  słuchaj na iPhone  Słuchaj na Android

Krytycznym punktem w dojrzewaniu pomysłu było pewne spotkanie, które miało miejsce 24 czerwca we Wiedniu podczas konferencji i urodzin Competence Call Center. Okazało się, że musieliśmy pokonać kilkaset kilometrów i przeskoczyć przez kilka państw, by … poznać się lepiej i porozmawiać o tym … co nam w sercu gra. Bo ten podcast to wyraz naszej pasji, sposobu myślenia i działania.

Autorami podcastu są Maciej Buś i Piotr Merkel. Na co dzień oboje jesteśmy konsultantami biznesowymi i choć nasze specjalizacje i podejście są różne, łączą nas podobne doświadczenia, przemyślenia na temat obsługi klienta, a raczej komunikacji i poczucie misji – inspiracji i rozwoju osobistego.

W pierwszym odcinku Podcastu chcemy się z Wami przywitać i zapowiedzieć co będzie się działo dalej. Usłyszysz w nim o:

  • skąd wziął się pomysł na ten podcast
  • formule i celach podcastu
  • co myślimy o obsłudze klienta oraz czym jest “branża call center”
  • tematach, które chcemy poruszyć w kolejnych odcinkach
  • wskazówkach jak słuchać i korzystać z podcastu.

Konkurs na nazwę podcastu

Musimy się Wam przyznać, że mamy problem z nazwą tego podcastu. Roboczo przyjęliśmy tytuł “Podcast Forum Call Center” – stanowi ona naturalne nawiązanie do do głównego projektu jakim jest matczyny serwis internetowy www.forumcallcenter.pl i działań realizowanych od 2012 roku. Kłopot jednak polega na tym, że tematyka podcastu wychodzi daleko poza narzędziowy czy organizacyjny obszar jakim jest call / contact center, a właściwie sięga podstaw i intencji działań realizowanych w zorganizowanych centrach komunikacyjnych. Chcemy zająć się tym wszystkim co wpływa na satysfakcję klienta – jego postrzeganie i doświadczenie kontaktu z firmą. Mówimy zatem i o strategii komunikacyjnej firmy, o brandingu – budowaniu wizerunku marki w oczach klientach, o tym co i jak zrobić, żeby klienci nie musieli kontaktować się z firmą.

Zapraszamy Was do współtworzenia tego podcastu – ogłaszamy konkurs na jego nazwę.

Prześlij nam swoją propozycję (jedną lub więcej) tytułu podcastu, który będzie odpowiadał przedstawionym przez nas założeniom merytorycznym, ale będzie też dobrze wpadał w ucho i pamięć. Propozycja, którą wybierzemy i stanie się oficjalnym tytułem podcastu nagrodzimy książką Noreny, która idealnie wpisuje się w ideę naszego problemu.

Proste zasady konkursu:

  • Propozycje można umieszczać w komentarzu pod tym podcastem lub przesłać na adres podcast@forumcallcenter.pl
  • Termin zgłaszania swoich propozycji mija 14 września 2015 roku o godzinie 24:00
  • Wyniki ogłosimy w ostatnim wrześniowym odcinku podcastu
  • Nagrodę prześlemy pocztą
  • W konkursie może brać udział każdy słuchacz Podcastu Forum Call Center z wyłączeniem jego autorów (oczywiście).
  • Jeżeli masz pytania pisz – w komentarzach lub na adres podcast@forumcallcenter.pl

Linki do informacji i narzędzi, o których mówiliśmy w podcaście

Organizacyjnie

  • Kolejne odcinki będziemy publikować co dwa tygodnie (przynajmniej taki mamy ambitny plan)
  • Nasz podcast to rozmowa – z jednej strony jej autorów i ich gości, ale również z Wami – słuchaczami. Zapraszamy do udziału w dyskusji i komentowania poruszanych przez nas tematów.
  • Jesteśmy otwarci na sugestie i konstruktywne propozycje naszych słuchaczy. Jeżeli chcesz zaproponować temat spotkania napisz do nas o tym. Czekamy na Twój mail pod adresem podcast@forumcallcenter.pl
  • Podcastu możesz słuchać z poziomu serwisu www.forumcallcenter.pl www.klientomania.pl. Już wkrótce pojawi się również możliwość subskrypcji naszego podcastu w serwisach iTunes, Stitcher, Zune, BlackBerry.

Zapraszamy do współdziałania!!! Porozmawiajmy o obsłudze klienta.

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.

Zobacz wszystkie moje wpisy

Dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dołącz do społeczności klientomaniaków

Co tydzień będę Ci wysyłał inspirujące porady jak zbudować obsługę, którą pokochają klienci !