Jak co roku wraz z początkiem września wszystko na nowo nabiera rozpędu. Dzieci idą do szkoły, w telewizji startuje nowa ramówka, rusza kolejny sezon konferencyjny. Postanowiliśmy pomóc Wam dobrze przygotować się do uczestnictwa w nadchodzących wydarzeniach branżowych. Przejrzeliśmy agendy kongresów, konferencji oraz programy imprez targowych związanych bezpośrednio lub pośrednio z branżą contact center. Przygotowaliśmy dla Was nasze subiektywne rekomendacje w czym warto wziąć udział, które są wynikiem analizy ofert ale również naszych doświadczeń z poprzednich edycji.

Posłuchaj podcastu

Pobierz mp3  słuchaj na iPhone  Słuchaj na Android

Konferencje branżowe są pewną formą usługi. Z jednej strony jest popyt generowany potrzebami managerów i organizacji, z drugiej strony jest podaż reprezentowana przez specjalistyczne firmy organizujące konferencje, seminaria i szkolenia. W naszym podcaście próbujemy zebrać najlepsze praktyki, pozytywne doświadczenia, opinie, oczekiwania i inspiracje. Mamy nadzieję, że ta wiedza stanie się przydatna zarówno dla Was managerów jak i organizatorów konferencji.

W tym odcinku usłyszysz:

  • Dlaczego Piotr czuje się mocno zagubiony w ofercie konferencyjnej
  • O roli jaką pełnią organizatorzy konferencji na rynku i na co mają wpływ
  • Czym różni się, a właściwie powinien się różnić kongres od innych form wydarzeń.
  • O systematyce typów wydarzeń, w których powinien brać udział każdy manager
  • Jak wygląda rok konferencyjny – ramówka z lotu ptaka
  • Jak Maciej ocenia to co zobaczył
  • O kalendarzu wydarzeń branżowych – podajemy konkretne terminy, imprezy i opinie o programie
  • Kto był pierwszy w konferencyjnym biznesie call center
  • O tym czego możemy nauczyć się z rynku brytyjskiego
  • Czy warto odwiedzić Customer Contact Expo 2015 w Londynie
  • Czego my (Maciej i Piotr) oczekiwalibyśmy od konferencji i ich organizatorów

Linki do informacji, artykułów, miejsc wymienionych w podcaście

Spontanicznie postanowiliśmy przeprowadzić małe badanie, a właściwie po prostu zapytać Was – uczestników (lub potencjalnych uczestników) konferencji o Wasze oczekiwania – jak konferencja powinna być ? Przygotowaliśmy prostą ankietę, w której zadajemy kilka pytań. Będzie absolutnie wspaniale jeżeli poświęcisz odrobinę Swojego czasu i odpowiesz na nie.

Co dalej ?

Przeczytamy wnikliwie każdą wypowiedź, zbierzemy podobne, pogrupujemy i to co nam z tego wyjdzie omówimy w kolejnym odcinku podcastu czyli 14. Września. Podcast Forum Call Center jest zazwyczaj rozmową, w której prezentujemy absolutnie subiektywne opinie na różne tematy. Taki tez jest pierwszy odcinek w tym temacie (3 odcinek podcastu). Tutaj chcemy posłużyć się głosem “użytkownika / klienta”. Chcemy zbudować mapę oczekiwań managerów w stosunku do konferencji i ich organizatorów. Tą “mapę” prześlemy następnie do managerów odpowiedzialnych za przygotowywanie wydarzeń branżowych. Co z tym zrobią ?… Mamy nadzieję na rozmowę 🙂

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.

Zobacz wszystkie moje wpisy

Dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dołącz do społeczności klientomaniaków

Co tydzień będę Ci wysyłał inspirujące porady jak zbudować obsługę, którą pokochają klienci !