Na Które konferencje call center warto się wybrać?
Jak co roku wraz z początkiem września wszystko na nowo nabiera rozpędu. Dzieci idą do szkoły, w telewizji startuje nowa ramówka, rusza kolejny sezon konferencyjny. Postanowiliśmy pomóc Wam dobrze przygotować się do uczestnictwa w nadchodzących wydarzeniach branżowych. Przejrzeliśmy agendy kongresów, konferencji oraz programy imprez targowych związanych bezpośrednio lub pośrednio z branżą contact center. Przygotowaliśmy dla Was nasze subiektywne rekomendacje w czym warto wziąć udział, które są wynikiem analizy ofert ale również naszych doświadczeń z poprzednich edycji.
Konferencje branżowe są pewną formą usługi. Z jednej strony jest popyt generowany potrzebami managerów i organizacji, z drugiej strony jest podaż reprezentowana przez specjalistyczne firmy organizujące konferencje, seminaria i szkolenia. W naszym podcaście próbujemy zebrać najlepsze praktyki, pozytywne doświadczenia, opinie, oczekiwania i inspiracje. Mamy nadzieję, że ta wiedza stanie się przydatna zarówno dla Was managerów jak i organizatorów konferencji.
W tym odcinku usłyszysz:
- Dlaczego Piotr czuje się mocno zagubiony w ofercie konferencyjnej
- O roli jaką pełnią organizatorzy konferencji na rynku i na co mają wpływ
- Czym różni się, a właściwie powinien się różnić kongres od innych form wydarzeń.
- O systematyce typów wydarzeń, w których powinien brać udział każdy manager
- Jak wygląda rok konferencyjny – ramówka z lotu ptaka
- Jak Maciej ocenia to co zobaczył
- O kalendarzu wydarzeń branżowych – podajemy konkretne terminy, imprezy i opinie o programie
- Kto był pierwszy w konferencyjnym biznesie call center
- O tym czego możemy nauczyć się z rynku brytyjskiego
- Czy warto odwiedzić Customer Contact Expo 2015 w Londynie
- Czego my (Maciej i Piotr) oczekiwalibyśmy od konferencji i ich organizatorów
Linki do informacji, artykułów, miejsc wymienionych w podcaście
- Kalendarium managera call center – kalendarium wydarzeń branży call center
- Relacja z konferencji Trendy Contact Center 2014 przygotowanej przez forumcallcenter.pl (część 1, część 2, część 3)
- Praktyczny przewodnik uczestnika CCW 2015
- Cała prawda o „konferencjach” call center – wpis na blogu Macieja
Ankieta badania Czego oczekujesz od konferencji call center ?
Spontanicznie postanowiliśmy przeprowadzić małe badanie, a właściwie po prostu zapytać Was – uczestników (lub potencjalnych uczestników) konferencji o Wasze oczekiwania – jak konferencja powinna być ? Przygotowaliśmy prostą ankietę, w której zadajemy kilka pytań. Będzie absolutnie wspaniale jeżeli poświęcisz odrobinę Swojego czasu i odpowiesz na nie.
Co dalej ?
Przeczytamy wnikliwie każdą wypowiedź, zbierzemy podobne, pogrupujemy i to co nam z tego wyjdzie omówimy w kolejnym odcinku podcastu czyli 14. Września. Podcast Forum Call Center jest zazwyczaj rozmową, w której prezentujemy absolutnie subiektywne opinie na różne tematy. Taki tez jest pierwszy odcinek w tym temacie (3 odcinek podcastu). Tutaj chcemy posłużyć się głosem “użytkownika / klienta”. Chcemy zbudować mapę oczekiwań managerów w stosunku do konferencji i ich organizatorów. Tą “mapę” prześlemy następnie do managerów odpowiedzialnych za przygotowywanie wydarzeń branżowych. Co z tym zrobią ?… Mamy nadzieję na rozmowę 🙂