Na-ktore-konferencje-cc-4
Odcinek #3

Na Które konferencje call center warto się wybrać?

Jak co roku wraz z początkiem września wszystko na nowo nabiera rozpędu. Dzieci idą do szkoły, w telewizji startuje nowa ramówka, rusza kolejny sezon konferencyjny. Postanowiliśmy pomóc Wam dobrze przygotować się do uczestnictwa w nadchodzących wydarzeniach branżowych. Przejrzeliśmy agendy kongresów, konferencji oraz programy imprez targowych związanych bezpośrednio lub pośrednio z branżą contact center. Przygotowaliśmy dla Was nasze subiektywne rekomendacje w czym warto wziąć udział, które są wynikiem analizy ofert ale również naszych doświadczeń z poprzednich edycji.

Konferencje branżowe są pewną formą usługi. Z jednej strony jest popyt generowany potrzebami managerów i organizacji, z drugiej strony jest podaż reprezentowana przez specjalistyczne firmy organizujące konferencje, seminaria i szkolenia. W naszym podcaście próbujemy zebrać najlepsze praktyki, pozytywne doświadczenia, opinie, oczekiwania i inspiracje. Mamy nadzieję, że ta wiedza stanie się przydatna zarówno dla Was managerów jak i organizatorów konferencji.

W tym odcinku usłyszysz:

  • Dlaczego Piotr czuje się mocno zagubiony w ofercie konferencyjnej
  • O roli jaką pełnią organizatorzy konferencji na rynku i na co mają wpływ
  • Czym różni się, a właściwie powinien się różnić kongres od innych form wydarzeń.
  • O systematyce typów wydarzeń, w których powinien brać udział każdy manager
  • Jak wygląda rok konferencyjny – ramówka z lotu ptaka
  • Jak Maciej ocenia to co zobaczył
  • O kalendarzu wydarzeń branżowych – podajemy konkretne terminy, imprezy i opinie o programie
  • Kto był pierwszy w konferencyjnym biznesie call center
  • O tym czego możemy nauczyć się z rynku brytyjskiego
  • Czy warto odwiedzić Customer Contact Expo 2015 w Londynie
  • Czego my (Maciej i Piotr) oczekiwalibyśmy od konferencji i ich organizatorów

Linki do informacji, artykułów, miejsc wymienionych w podcaście

Spontanicznie postanowiliśmy przeprowadzić małe badanie, a właściwie po prostu zapytać Was – uczestników (lub potencjalnych uczestników) konferencji o Wasze oczekiwania – jak konferencja powinna być ? Przygotowaliśmy prostą ankietę, w której zadajemy kilka pytań. Będzie absolutnie wspaniale jeżeli poświęcisz odrobinę Swojego czasu i odpowiesz na nie.

Co dalej ?

Przeczytamy wnikliwie każdą wypowiedź, zbierzemy podobne, pogrupujemy i to co nam z tego wyjdzie omówimy w kolejnym odcinku podcastu czyli 14. Września. Podcast Forum Call Center jest zazwyczaj rozmową, w której prezentujemy absolutnie subiektywne opinie na różne tematy. Taki tez jest pierwszy odcinek w tym temacie (3 odcinek podcastu). Tutaj chcemy posłużyć się głosem “użytkownika / klienta”. Chcemy zbudować mapę oczekiwań managerów w stosunku do konferencji i ich organizatorów. Tą “mapę” prześlemy następnie do managerów odpowiedzialnych za przygotowywanie wydarzeń branżowych. Co z tym zrobią ?… Mamy nadzieję na rozmowę 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

konduktor
"Spokojnie, proszę się nie denerwować, mamy czas" - historia obsługi pasażera pociągu
Na temat podróżowania pociągami oraz tych, którzy ten sposób nam organizują najczęściej słyszę negatywne...
Czy można zamówić pizzę w sklepie z butami?
Czy można zamówić pizzę w sklepie z butami?
Tony Hsieh (twórca sukcesu Zappos) wraz z grupą swoich znajomych po całonocnej eskapadzie po barach dotarli...
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach w e-commerce
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach towarów w e-commerce
Klienci polubili darmową wysyłkę i bezpłatne zwroty. Nie ma czemu się dziwić, jest to dla nich korzystne....

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe