Z uczestnictwem w konferencji jest jak z czytaniem książki – można ją “przekartkować”, przejrzeć spis treści nie wchodząc w szczegóły, Można ją przeczytać strona po stronie i po prostu “zaliczyć”. Możemy ją w końcu przestudiować – czyli prawdziwie się w nią zanurzyć, wchodząc w prawdziwą interakcję z treścią i jej autorem.

Posłuchaj podcastu

Pobierz mp3  słuchaj na iPhone  Słuchaj na Android

Po latach własnych doświadczeń, prób doskonalenia siebie i obserwacji innych przygotowaliśmy usystematyzowany przewodnik jak dobrze wykorzystać czas i zainwestowane w uczestnictwo w konferencjach pieniądze. Rozmawiamy o tym jak wybrać konferencję – jakimi kryteriami się kierować i co warto zrobić zanim zdecydujemy się na uczestnictwo w tym czy innym wydarzeniu. Doradzamy jak przygotować się do udziału w konferencji, jak spędzić efektywnie czas podczas niej i jak skonsumować pozyskaną wiedzę.

W naszej rozmowie przybliżamy Wam konferencję CCC Convention, która odbędzie się 8 października w Berlinie. Jej opis osadzamy w naszym doświadczeniu oraz kontekście przygotowanego poradnika.

Podczas niemal godzinnej rozmowy dajemy kilkadziesiąt wskazówek jak dobrze wykorzystać uczestnictwo w konferencjach, seminariach i targach. Niektóre z nich kierowane są do organizatorów tych wydarzeń, ponieważ wierzymy, że jako rynek “biorców” i “dawców” tworzymy żywy ekosystem, który powinien nieustannie dążyć do doskonalenia.

W tym odcinku usłyszysz:

  • Jak wyciągnąć maksimum z konferencji
  • Jak “przestudiować” konferencję
  • Jak dobrze wybrać konferencję, z udziału w której będziesz naprawdę zadowolony
  • Że warto negocjować z organizatorami warunki uczestnictwa w wydarzeniu
  • Jak pracować z agendą wydarzenia (przygotuj karteczki i marker)
  • Jak zaplanować ok 16 godzin czasu konferencji (niekoniecznie spędzając czas na sali wykładowej)
  • Jakie czynności wykonać przed konferencją – jak się przygotować do uczestnictwa.
  • O błędach, których nie możesz popełniać (znowu) uczestnicząc w kolejnej konferencji
  • O szacunku do uczestników, prelegentów i organizatorów
  • Jak efektywnie poznawać nowych ludzi (networking)
  • Co zrobić z materiałami konferencyjnymi w czasie i po konferencji
  • O tym, że warto kwestionować niektóre opinie i dyskutować podczas konferencji
  • Co zrobić z pozyskanymi nowymi znajomościami
  • Jak CCC Convention wpisuje się w nasze oczekiwania odnośnie uczestnictwa w konferencjach i dlaczego jedziemy do Berlina
  • O tematyce 18 CCC Convention oraz jego organizacji
  • Czy warto wziać udział w CCC Convention
  • O czym będzie mówił Piotr podczas swojego wystąpienia w Berlinie

Linki do informacji, artykułów, miejsc wymienionych w podcaście

Informacje o 18. CCC Convention

Temat konferencji:

“Empathy and Emotional Connection: smart, interactive and empathic international business stories”
  • Czwartek, 8 października 2015 r., Humboldt Carré, Berlin
  • Program: godz. 12:00-19:00  (z Networking Event)
  • Cena biletu: 990 EUR bez VAT (łącznie z wieczorną wspólną imprezą, wyżywieniem, dokumentacją z prezentacji)
  • Osoba do kontaktu w sprawie konwencji CCC:Irene Husczawa e-mail: convention@yourccc.com

    Formularz zgłoszeniowy >>

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.

Zobacz wszystkie moje wpisy

Dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.