Czego oczekujemy od konferencji call center?
Pod koniec sierpnia zaprosiliśmy Was do udziału w spontanicznym projekcie badawczym. Zadaliśmy pięć pytań o Wasze oczekiwania dotyczące organizacji i tematyki konferencji, na które jesteście zaproszeni. Otrzymaliśmy 58 wypełnionych ankiet, a w nich setki wartościowych, konstruktywnych informacji. W tym podcaście omawiamy uzyskane odpowiedzi okraszając je naszymi komentarzami.
80 % osób biorących udział w naszej ankiecie to managerowie wyższego szczebla, 60 % ankiet zostało wypełnionych przez przedstawicieli wewnętrznych struktur contact center a tylko 10 % organizacji outsourcingowych. Taki rozkład odpowiada w znacznym stopniu rozkładowi struktury rynku jak również uczestników konferencji branżowych.
Jak można było się spodziewać najważniejszymi kryteriami wyboru konferencji według naszych respondentów okazały się program i tematyka konferencji. Jednocześnie bardzo wiele osób wskazuje aspekt ceny jako element często nieadekwatny do oferowanej jakości. Szczegółowe omówienie wyników prezentujemy w odrębnym artykule oraz zgodnie z pierwotnymi założeniami przesyłamy do przedstawicieli organizatorów wydarzeń.
W tym odcinku usłyszysz:
- Kto wziął udział w naszym badaniu i dlaczego nas tak cieszą uzyskane liczby
- Jakimi kryteriami kierują się managerowie przy wyborze konferencji
- Jakie obszary tematyczne cieszą się największym zainteresowaniem managerów
- Jakich tematów poszukują managerowie w konferencjach
- Czego oczekują managerowie od organizatorów konferencji oraz czego się spodziewają biorąc udział w wydarzeniach branżowych
- Co managerowie proponują zmienić i usprawnić w organizacji konferencji aby były one dla nich bardziej atrakcyjne i użyteczne
- 5 (naszych) wskazówek dla organizatorów płynących z przeprowadzonego badania i uzyskanych informacji
- Opracowanie wyników badania zostanie udostępnione publicznie jak również przesłane do osób najbardziej zainteresowanych (przynajmniej takie były nasze intencje) czyli organizatorów. Mamy nadzieję, że przyjmą oni, przyjmiecie zaprezentowany przez nas głos rynku jako konstruktywną pomoc w ich/Waszej działalności.