czego-oczekujemy-od-konferencji-cc-3
Odcinek #5

Czego oczekujemy od konferencji call center?

Pod koniec sierpnia zaprosiliśmy Was do udziału w spontanicznym projekcie badawczym. Zadaliśmy pięć pytań o Wasze oczekiwania dotyczące organizacji i tematyki konferencji, na które jesteście zaproszeni. Otrzymaliśmy 58 wypełnionych ankiet, a w nich setki wartościowych, konstruktywnych informacji. W tym podcaście omawiamy uzyskane odpowiedzi okraszając je naszymi komentarzami.

80 % osób biorących udział w naszej ankiecie to managerowie wyższego szczebla, 60 % ankiet zostało wypełnionych przez przedstawicieli wewnętrznych struktur contact center a tylko 10 % organizacji outsourcingowych. Taki rozkład odpowiada w znacznym stopniu rozkładowi struktury rynku jak również uczestników konferencji branżowych.

Jak można było się spodziewać najważniejszymi kryteriami wyboru konferencji według naszych respondentów okazały się program i tematyka konferencji. Jednocześnie bardzo wiele osób wskazuje aspekt ceny jako element często nieadekwatny do oferowanej jakości. Szczegółowe omówienie wyników prezentujemy w odrębnym artykule oraz zgodnie z pierwotnymi założeniami przesyłamy do przedstawicieli organizatorów wydarzeń.

W tym odcinku usłyszysz:

  • Kto wziął udział w naszym badaniu i dlaczego nas tak cieszą uzyskane liczby
  • Jakimi kryteriami kierują się managerowie przy wyborze konferencji
  • Jakie obszary tematyczne cieszą się największym zainteresowaniem managerów
  • Jakich tematów poszukują managerowie w konferencjach
  • Czego oczekują managerowie od organizatorów konferencji oraz czego się spodziewają biorąc udział w wydarzeniach branżowych
  • Co managerowie proponują zmienić i usprawnić w organizacji konferencji aby były one dla nich bardziej atrakcyjne i użyteczne
  • 5 (naszych) wskazówek dla organizatorów płynących z przeprowadzonego badania i uzyskanych informacji
  • Opracowanie wyników badania zostanie udostępnione publicznie jak również przesłane do osób najbardziej zainteresowanych (przynajmniej takie były nasze intencje) czyli organizatorów. Mamy nadzieję, że przyjmą oni, przyjmiecie zaprezentowany przez nas głos rynku jako konstruktywną pomoc w ich/Waszej działalności.

Linki do informacji, artykułów, miejsc wymienionych w podcaście

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

inklluzywna obsługa klienta1
Inkluzywna obsługa klienta
W Polsce mamy ponad 10 milionów klientów, dla których obsługa dostarczana przez marki jest niedostępna...
Customer ... service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć
Customer … service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć
Na przestrzeni ostatnich 25 lat karierę robiły rozmaite koncepcje, strategie, a może po prostu nazwy,...
teatr
Czy obsługa klienta to teatr
Okazuje się, że obsługa klienta i teatr mają zadziwiająco dużo wspólnego. Obie w sposób zaplanowany i...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe