Jak zaprojektować komunikację marki z jej klientami?
3 December, 2020
Podobno marka powinna być wszędzie tam gdzie są jej klienci. Podobno. Zatem hajda na koń. Umieśćmy na stronie internetowej wszystkie dostępne opcje od telefonu, po voiceboty, a może jeszcze hologramy do tego? Dlaczego nie.
Komunikacja pomiędzy marką a klientami to od zawsze proces. Wymaga zaplanowania, wdrożenia, obsługi i analizy.
- Dlaczego klienci kontaktują się z Twoją marką? wybierzmy się w podróż (customer journey)
- Czy musimy być wszędzie ? czyli, które kanały komunikacji zaproponować klientom do kontaktu ze sobą.
- Mierz siły na zamiary. Czyli kto będzie odbierał telefony, odpisywał na maile, rozmawiał z klientami
- Jeżeli narzędzia, to które? Czyli czy outlook i telefon na biurku wystarczą?
- Najczęstsze błędy w komunikacji (nie ustrzegają się ich nawet najwięksi) czyli o domykaniu pętli.
Play Video