Jak zaprojektować komunikację marki z jej klientami?

3 December, 2020
Jak zaprojektować komunikację marki z jej klientami?

Podobno marka powinna być wszędzie tam gdzie są jej klienci. Podobno. Zatem hajda na koń. Umieśćmy na stronie internetowej wszystkie dostępne opcje od telefonu, po voiceboty, a może jeszcze hologramy do tego? Dlaczego nie.

Komunikacja pomiędzy marką a klientami to od zawsze proces. Wymaga zaplanowania, wdrożenia, obsługi i analizy.

  • Dlaczego klienci kontaktują się z Twoją marką? wybierzmy się w podróż (customer journey)
  • Czy musimy być wszędzie ? czyli, które kanały komunikacji zaproponować klientom do kontaktu ze sobą.
  • Mierz siły na zamiary. Czyli kto będzie odbierał telefony, odpisywał na maile, rozmawiał z klientami
  • Jeżeli narzędzia, to które? Czyli czy outlook i telefon na biurku wystarczą?
  • Najczęstsze błędy w komunikacji (nie ustrzegają się ich nawet najwięksi) czyli o domykaniu pętli.
Play Video

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe