Kategoria merytoryczna: Prawo
Wartości od zawsze wyznaczały kierunek rozwoju świata. Stanowią one podstawę systemów politycznych, religii i wyznań, działalności charytatywnej czy edukacyjnej. Ich definicja jest punktem do którego...
Ignorantia iuris nocet (łac. nieznajomość prawa szkodzi)- to jedna z podstawowych zasad wywodząca się jeszcze z prawa rzymskiego. Realizacja projektów contact center (scentralizowanej komunikacji firmy...
Ustawa o Ochronie Danych Osobowych to tak naprawdę przepis mówiący o prawie do prywatności osób fizycznych. Planując jakiekolwiek działania w obszarze komunikacji nie tylko musisz...
Cyfryzacja, transformacja cyfrowa, digitalizacja to trzy najczęściej używane określenia dla opisania zmiany, w której niewątpliwie uczestniczymy. Zmiany, która jest z jednej strony niezwykle fascynująca, otwierająca...
Budowanie relacji marki z klientem przypomina podróż pełną przygód. Zazwyczaj na samym początku jest przeuroczo. Łączą nas te same zainteresowania, odkrywamy swoje piękne strony, nie...
Z pierwszego sezony serialu 39 i pół z Tomaszem Karolakiem w roli głównej wryła mi się w głowę jedna scena. Darek, główny bohater szukając pomocy...
O prawie w działalności call center mówi się mało lub wcale. Duże firmy (głównie inhouse) posiadają swoje działy prawne zapewniające wsparcie w całym spektrum zagadnień....