Kategoria merytoryczna: Strategia
Sztywne podejście może być przeciwieństwem doskonałej obsługi klienta. Ta historia z brytyjskiego supermarketu Sainsbury’s udowadnia, że jest firmą, która wie, jak się trochę zabawić. Lily...
Agnieszka KorzeniewskaCześć Arek, dzień dobry Państwu, bądź dobry wieczór, w zależności od pory emisji. Nazywam się Agnieszka Korzeniowska i mam przyjemność bycia dyrektorem do spraw marketingu...
Bycie numerem jeden w kategorii czy na rynku, na którym się działa jest z pewnością ogromnym osiągnięciem i powodem do dumy. Ale prędzej czy później...
Wersja do czytania Założę się, że nie raz przydarzyła ci się podobna historia. Idziesz sobie spokojnie alejką, chłoniesz piękne okoliczności przyrody, wszystko w zasadzie jest...
Jeżeli to nasze kolejne już spotkanie to wiesz, że obsługa klienta to wysyłanie go w dalszą podróż. To pomaganie mu w miejscach i momentach, w...
Maciej Buś: Zanim zaczniemy tak poważnie, bo w ogóle dzisiejsza rozmowa będzie bardzo poważna. Właściwie to już tak zapowiedziałem, że wolałbym tej rozmowy w ogóle...
Transkrypt Damian Kuczyński. Damianie, przedstaw się, powiedz, kim jesteś, czym się zajmujesz? Jestem współwłaścicielem firmy Sale supply, jestem tam też dyrektorem operacyjnym, która jest częścią...
Zanim powiem jak wybrać system Contact center ustalmy o czym w ogóle mówimy? Często jest on traktowany jako konieczny i podstawowy element organizowanej obsługi klienta....
Podobno w każdej dobrej prezentacji musi się pojawić Henry Ford, Steve Jobs czy Albert Einstein. Dzisiaj padło na Forda, ale nie dlatego, że musiałem podeprzeć...
Omnichannel jest jak Yeti – wielu o nim mówi, jeszcze więcej słyszało, ale niewiele go naprawdę nie widziało. Bywa często modnym sloganem, obiektem westchnień i...