Kategoria merytoryczna: Technologia

30 listopada 2022 roku świat przestał być taki sam. W tym dniu odbyła się premiera Chatu GPT – zaawansowanej technologii komunikacyjnej opartej...
Pamietam czasy kiedy królowało hasło „be everywhere” – bądź wszędzie gdzie jest klient. Nowo pojawiające się i robiące karierę kanały kontaktu powodowały...
Jedno z najgorętszych od lat pytań: który system do obsługi klienta jest najlepszy? Wiadomo – chcemy dobrze zainwestować pieniądze i cieszyć się...
Od wielu już lat mówi się, że telefon odchodzi do lamusa, że młode pokolenie co prawda używa telefonu (a właściwie smartfonu), ale...
Jak na przestrzeni minionych kilkunastu lat zmieniliśmy się my jako klienci, my jako osoby obsługujące, technologia, metody, strategie, wskaźniki, jak zmieniło się...
Sukces obsługi klienta jest bardzo często już na starcie utożsamiany z wyborem systemu call czy Contact center czy jak często reklamują go...
Dosyć często i dużo mówi się o obsłudze klienta. Ale głównie mówi się o kliencie rozumianym jako klient danej firmy. Jednak w...
Kiedy już zaprojektujemy procesy – czasami na nowo, a czasami pierwszy raz – trzeba je osadzić w narzędziach, które je będą realizować....
„Klienci odchodzą, z jednej strony, jak dasz im powód, żeby odejść. Ale czasami klienci odchodzą od Ciebie, bo nie dałeś im powodu, żeby zostać.” – powiedział...
Są cztery programy, które standardowo instalowane są na większości, na prawie wszystkich komputerach firmowych. Są podstawą każdej pracy biurowej. Również tej związanej...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe