Kategoria merytoryczna: Technologia

Pamietam czasy kiedy królowało hasło “be everywhere” – bądź wszędzie gdzie jest klient. Nowo pojawiające się i robiące karierę kanały kontaktu powodowały natychmiastową decyzję –...
Łukasz ZwierzchowskiDzień dobry Państwu, ja nazywam się Łukasz Zwierzchowska. W HPE pełnię rolę Data Driven Ambasadora, zajmuję się rozwiązaniami napędzanymi danymi.  ŁZ: To nie jest przypadek. W 2015 roku nastąpił podział...
Zanim powiem jak wybrać system Contact center ustalmy o czym w ogóle mówimy? Często jest on traktowany jako konieczny i podstawowy element organizowanej obsługi klienta....
Jedno z najgorętszych od lat pytań: który system do obsługi klienta jest najlepszy? Wiadomo – chcemy dobrze zainwestować pieniądze i cieszyć się rezultatami jakie przyniesie...
Od wielu już lat mówi się, że telefon odchodzi do lamusa, że młode pokolenie co prawda używa telefonu (a właściwie smartfonu), ale nie do dzwonienia....
Jak na przestrzeni minionych kilkunastu lat zmieniliśmy się my jako klienci, my jako osoby obsługujące, technologia, metody, strategie, wskaźniki, jak zmieniło się postrzeganie co jest...
Konferencja inspirowana doświadczeniami klientów

Polityka prywatności i plików cookies