Kategoria merytoryczna: Zarządzanie

Okazuje się, że największym wyzwaniem firm nie jest zapewnienie klientom kontaktu ze sobą, ale skuteczne zarządzanie napływającymi od nich zgłoszeniami. Jak zapewnić...
Każdego dnia pracownicy Customer service podejmują w imieniu marki dziesiątki decyzji. Ich zakres oraz waga jest bardzo szeroki. Począwszy od podjęcia połączenia...
Pamietam czasy kiedy królowało hasło “be everywhere” – bądź wszędzie gdzie jest klient. Nowo pojawiające się i robiące karierę kanały kontaktu powodowały...
Kilka lat temu postawiłem następującą tezę: „Klienci wcale nie chcą być zachwycani”. Wielu ona oburzyła, ale dała też do myślenia. Postęp technologiczny,...
Ktoś musi zarządzać zespołem obsługi klienta. Być może to właśnie Ty zostałeś/aś nominowany / awansowany / zrekrutowany. Sporo wiesz o produktach, procedurach,...
Omnichannel jest jak Yeti – wielu o nim mówi, jeszcze więcej słyszało, ale niewielu go naprawdę widziało. Bywa często modnym sloganem, obiektem...
Przyjęło się, że praca na słuchawkach to domena ludzi młodych. To do nich kierowana jest większość komunikatów rekrutacyjnych, to oni stanowią podstawę...
Jednym z najczęściej pojawiających się problemów w obsłudze klienta, a właściwie w zarządzaniu nią – jest coś czego nie widać, coś czego...
Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek jak to wszystko się zaczęło ? Skąd w Polsce wzięło się call center i w jakich warunkach rozpoczynało...
Początek roku to zwyczajowo czas definiowania celów, zaczynania na nowo, czynienia postanowień, które mamy nadzieję tym razem doprowadzić do szczęśliwej realizacji. Pogadajmy...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe