Kategoria merytoryczna: Zarządzanie
Pamietam czasy kiedy królowało hasło “be everywhere” – bądź wszędzie gdzie jest klient. Nowo pojawiające się i robiące karierę kanały kontaktu powodowały natychmiastową decyzję –...
Kilka lat temu postawiłem następującą tezę: „Klienci wcale nie chcą być zachwycani”. Wielu ona oburzyła, ale dała też do myślenia. Postęp technologiczny, wynikające z nich...
Wersja do czytania Założę się, że nie raz przydarzyła ci się podobna historia. Idziesz sobie spokojnie alejką, chłoniesz piękne okoliczności przyrody, wszystko w zasadzie jest...
Wszystko, co musisz wiedzieć o moim gościu, a boisz się zapytać! Ania Łabęta:Tak naprawdę zdarzyło się to całkowicie przypadkowo. Po studiach wyjechałam do Anglii chcąc diametralnie...
Jeżeli to nasze kolejne już spotkanie to wiesz, że obsługa klienta to wysyłanie go w dalszą podróż. To pomaganie mu w miejscach i momentach, w...
Maciej Buś: Zanim zaczniemy tak poważnie, bo w ogóle dzisiejsza rozmowa będzie bardzo poważna. Właściwie to już tak zapowiedziałem, że wolałbym tej rozmowy w ogóle...
Wszystko, co musisz wiedzieć o moim gościu, a boisz się zapytać! Maciej Buś: Jak trafiłaś do świata na słuchawkach? Jak to wszystko się zaczęło? Kinga...
Ktoś musi zarządzać zespołem obsługi klienta. Być może to właśnie Ty zostałeś/aś nominowany / awansowany / zrekrutowany. Sporo wiesz o produktach, procedurach, znasz większość klientów....
Podobno w każdej dobrej prezentacji musi się pojawić Henry Ford, Steve Jobs czy Albert Einstein. Dzisiaj padło na Forda, ale nie dlatego, że musiałem podeprzeć...
Omnichannel jest jak Yeti – wielu o nim mówi, jeszcze więcej słyszało, ale niewiele go naprawdę nie widziało. Bywa często modnym sloganem, obiektem westchnień i...