Mamy w narodzie jakiś poważny problem. My jako klienci musimy być mega trudni ponieważ osoby, które nas obsługują muszą się szkolić niczym komandosi aby sobie z nami poradzić. W dzisiejszym odcinku odkrywam kim jest i skąd przychodzi TRUDNY KLIENT.

Pobierz mp3  Zobacz na YouTube

słuchaj na iPhone  Słuchaj na Android Słuchaj w Spotify

Jest postrachem pracowników pierwszej linii oraz specjalistów w dziale Public Relations. Jest również tematem najczęściej zamawianych przez firmy szkoleń. Trudny klient – wcielenie zła, powód frustracji i rotacji na stanowiskach obsługowych. Kto pozna sekret jak sobie z nim poradzić zostanie zwycięzcą. Poważnie ? To o to chodzi w obsłudze klienta ? na pokonaniu klienta?

W drugim odcinku mojego vloga opowiadam o:

  •  tym jak postrzegają trudnego klienta osoby pracujące na pierwszej linii
  • czy on w ogóle istnieje, a może są tylko trudne sytuacje – czyli o postrzeganiu trudnego klienta przez trenerów i ekspertów,
  • jak definiuje trudnego klienta Słownik Języka Polskiego oraz ‘słownik klientomaniaka”
  • Skąd bierze się trudność w klientach
  • i ostatecznie kim jest trudny klient.

Linki i źródła:

Prośba:

Jeżeli to co robię w ramach klientomanii – w tym kolejne eksperymety (np. takie jak ten Vlog) i chcesz, żeby było tego więcej daj mi o tym znać – napisz komentarz, prześlij mi wiadomość i koniecznie zasubskrybuj kanał Klientomanii na YouTube

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.

Zobacz wszystkie moje wpisy

Dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dołącz do społeczności klientomaniaków

Co tydzień będę Ci wysyłał inspirujące porady jak zbudować obsługę, którą pokochają klienci !