Kuchnia to wyjątkowe miejsce w każdym domu. Nie wiem czy i Wy to zauważyliście, ale niezależnie od tego jak duży, piękny i wygodny jest dom, ile pomieszczeń z wygodnymi kanapami posiada najwięcej i najciekawiej dzieje się właśnie w kuchni. I ja dzisiaj również zapraszam do tego miejsca, żebyśmy przysiedli przy ogromnym stole, właściwie to duża wyspa z blatem, na którym zazwyczaj przygotowuje się jedzenie. Ale dzisiaj posłuży nam jako stół. Tam czeka już pyszna herbata, ale jest też karafka z wodą i szklanki. Częstujcie się. Porozmawiajmy. Tym razem nie o kliencie, nie o jego obsłudze. Zapraszam

Posłuchaj podcastu

Pobierz mp3  Transkrypt Youtube

słuchaj na iPhone  Słuchaj na Android Słuchaj w Spotify

Zaprosiłem Państwa dzisiaj do tego miejsca, do kuchni nie bez powodu. Do tej pory spotykaliśmy się w salonie, a właściwie w gabinecie. To były, są, bo one nie znikną takie oficjalne spotkania. Siedzimy otoczeni książkami, na biurku pali się stylowa lampa oświetlająca notatki zapisane ołówkiem. Jest poważnie, jest bardzo serio. Rozmawiamy o ważnych sprawach. Być może pomagamy komuś rozwikłać jego zawodowy problem, podjąć decyzję, popchnąć karierę do przodu.

To jest specjalny odcinek, a właściwie pewien dodatek, w którym mówię o:

  • nowym podcaście, który już jest dostępny… jest wyjątkowy, nagrywam go dla wyjątkowych ludzi…
  • miejscu – kuchni z ogromnym blatem, przy którym chcę się spotykać ze słuchaczami,
  • budowaniu wieży, w właściwie wielu wież, czyli co mnie kręci w Klientomanii
  • współdziałaniu i współbudowaniu i budulcu
  • zapraszam do finansowego i mentalnego wsparcia Klientomanii w budowaniu wież

Przydatne linki

Skąd pobrać podcast

Podcast dostępny jest dla Ciebie w wielu miejscach (i pracujemy, żeby było ich jeszcze więcej):

  • W serwisie Klientomania.pl – lista wszystkich podcastów
  • iTunes – dla użytkowników iPhone’ów i iPad’ów
  • W serwisie Stitcher – pobierz aplikację Stitcher dla Androida i innych modeli telefonów

Transkrypt

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.

Zobacz wszystkie moje wpisy

Dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dołącz do społeczności klientomaniaków

Co tydzień będę Ci wysyłał inspirujące porady jak zbudować obsługę, którą pokochają klienci !