Klientopedia

Platforma wiedzy, inspiracji i rozwoju dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Przestrzeń, w której znajdziesz odpowiedzi na zawodowe pytania, nawiążesz wartościowe znajomości oraz rozwiniesz swoje kompetencje. Machina, która napędzi Twój biznes, a klienci doświadczą wyjątkowej obsługi.

Więcej Klientomanii

Społeczność Klientopedian

Baza wiedzy

Grupy tematyczne

Kursy i szkolenia

Narzędzia

Więcej Klientomanii

Oprócz regularnych odcinków podcastu i wpisów blogowych przygotowujemy dla wiernych Klientomaniaków:

  • dodatkowe rozmowy z gośćmi podcastu
  • transkrypty rozmów
  • dyskusje w ramach grup tematycznych
  • webinary i spotkania live

Społeczność Klientopedian

ludzi o wspólnych zainteresowaniach, specjalistów i managerów obsługi klienta i customer experinece. Exploruj grupy tematyczne, dyskutuj na forum.

Grupy tematyczne

To miejsca, które gromadzą osoby o wspólnych zainteresowaniach oraz wątki z nimi związane. Możesz dodawać własne posty, poznawać innych klientomaniaków o podobniej specjalizacji.

Forum dyskusyjne

Dyskusje i rozmowy w okół klienta. To doskonałe miejsce do zadawania pytań i szukania odpowiedzi. Znajdziesz tu wielu ekspertów, którzy z pewnością pomogą Ci zrobić kolejny krok do przodu.

Klientomania

Podstawowa grupa gromadząca wszystkich klientomaniaków. To doskonałe miejsce do rozpoczęcia swojej przygody z Klientomanią i Klientopedią. To tu zapowiadamy i konsultujemy ze społecznością nasze pomysły i plany.

Na Słuchawkach

Grupa PRO skupiających specjalistów od customer contact center. 

Rozmowy o organizacji pracy, ludziach, procesach i technologii. 

Customer Experience

Grupa PRO skupiających specjalistów od doświadczeń klienta.

Rozmowy o strategii doświadczeń i  wdrażaniu jej w organizacjach.

Baza wiedzy

Budujemy użyteczne repozytorium wiedzy na temat relacji klienta z marką. Gromadzimy informacje, dane i doświadczenia o tym kim są, jak się zmieniają, czego pragną klienci. Agregujemy najlepsze praktyki w zakresie komunikacji, procesów, obsługi, sprzedaży realizowanych przez marki i firmy.

Analityka i Raportowanie

Customer Experience

Komunikacja z klientem

Obsługa klienta​

Produktywność

Sprzedaż

Strategia

Technologia​

Kursy i szkolenia

Unikalne specjalistyczne repozytorium szkoleń oraz cyklów edukacyjnych dostępnych online. Kursy onine, konferencje, videoprezentacje dostępne gdziekolwiek jesteś i kiedykolwiek zaplanujesz swój rozwój.

No Courses Found!

Wybierz opcję najlepszą dla siebie

więcej Klientomanii

bezpłatnie

ekonomicznie

Transkrypty
Specjalne odcinki podcastu
Społeczność Klientomaniaków
Webinary i spotkania online
Archiwum webinarów
Baza wiedzy
Kursy i szkolenia online
Baza Klientomaniaków

Klientomania all inclusive

89
miesięcznie

elastycznie

Transkrypty
Specjalne odcinki podcastu
Społeczność Klientomaniaków
Webinary i spotkania online
Archiwum webinarów
Baza wiedzy
Kursy i szkolenia online
Baza Klientomaniaków

Klientomnia all inclusive

970
rocznie

oszczędzasz 162 zł

Transkrypty
Specjalne odcinki podcastu
Społeczność Klientomaniaków
Webinary i spotkania online
Archiwum webinarów
Baza wiedzy
Kursy i szkolenia online
Baza Klientomaniaków

Polityka prywatności i plików cookies