Chat GPT w obsłudze klienta
30 listopada 2022 roku świat przestał być taki sam. W tym dniu odbyła się premiera Chatu GPT – zaawansowanej technologii komunikacyjnej opartej na sztucznej inteligencji dostępnej za darmo dla każdego....
Jak zapewnić obsługę klienta na rynkach zagranicznych?
Kiedy Polska staje się zbyt mała dla Twojego biznesu myśli sięgają poza jej granice. W erze globalizacji oraz transgraniczności staje się to całkiem naturalne. Przecież, kupując przez internet coraz częściej...
Jak dobrze wybrać system contact center
Sukces obsługi klienta jest bardzo często już na starcie utożsamiany z wyborem systemu call czy Contact center czy jak często reklamują go producenci systemu do obsługi klienta. Im większa i...
początki call center w Polsce
Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek jak to wszystko się zaczęło ? Skąd w Polsce wzięło się call center i w jakich warunkach rozpoczynało swoją karierę? Historia uczy pokory, ale również pozwala...
Przyjęło się, że praca na słuchawkach to domena ludzi młodych, wchodzących w zawodowy świat, często jako początek kariery i to nie koniecznie w pełnym wymiarze czasu. Okazuje się jednak, że...
Kim jest lider zespołu obsługi klienta
Lider to osoba, która jest w stanie znaleźć złoty środek pomiędzy byciem szefem, a kolegą. Bez tego bardzo ciężko jest dogadać się i ze swoimi szefami i podwładnymi, pracownikami. Jest...
Manager contact center nie jest liderem, ani Bossem. Jest połączeniem zawodnika, który gra razem z kolegami w drużynie, jest jednocześnie trenerem i managerem. Potrafi również stanąć naprzeciwko drużyny przeciwnej, aby...
Firmy budują ludzie. Sztuką jest robić to bez rozgłosu, a jednak z widoczną skutecznością. Mojego rozmówcę spotkałem wcale nie tak dawno temu jak na historię świata na słuchawkach. Ujął mnie...
||
Rynek pompuje sztuczną potrzebę u klientów, a firmy tworzą strategię „wciskania” rozwiązań, pod pozorem dopasowanych potrzeb. Klienci mają serdecznie dosyć i odczuwają niechęć odbierając połączenie z nieznanego numeru. Telemarketerzy pracują...
Pokaż więcej ...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe