||
Odcinek #10

Call Center na językach czyli marketing customer service

I tak osiągnęliśmy pierwszy kamień milowy w naszej podcasterskiej podróży. Kiedy rozpoczynaliśmy na przełomie lipca i sierpnia mieliśmy wizję, pomysł i dobre chęci. Brakowało nam wiedzy i umiejętności jak to zrobić – więc to zrobiliśmy. 10 odcinek podcastu jest prawdziwym przełomem i początkiem nowej jakości w naszej pracy z mikrofonem.

W 9 odcinku podcastu zapowiadaliśmy ogłoszenie kilku fantastycznych dla nas informacji. Czekaliśmy z niecierpliwością, bo szczególnie jedna z nich aż korciła, żeby okazać ją tu i teraz. Ale po kolei:

Po pierwszebędziemy dalej nadawać – my po prostu lubimy gadać, mamy nadzieję, że również i Wy czerpiecie z tego coś dla siebie.

Po drugiebędziemy nadawać lepiej – dzięki wsparciu przyjaciół już niedługo nasze dotychczas absolutnie amatorskie i prymitywne studio nagraniowe zostanie wyposażone w profesjonalny sprzęt do nagrywania. Pozwoli na to przekazywać Wam jeszcze więcej treści (również  z “placu boju”)

Po trzeciePoznajcie Stefana 🙂 ekipa podcastu i samego Forum Call Center cudownie się rozrasta. Coraz więcej osób zgłasza się do nas z chęcią współpracy. Wśród nich pojawił się Stefan – nasz osobisty, do użytku zewnętrznego MENTOR. Stefan ma brodę – więc jest człowiekiem na miarę czasów, w których żyjemy. Jest sumą wiedzy i doświadczenia jaką gromadzimy od lat. Jest typowym przedstawicielem ery renesansu – buduje, tworzy, kreuje nowy świat, jest idealistą twardo stąpającym po ziemi. Jest bezwzględnym, ale konstruktywnym krytykiem, który nie akceptuje bylejakości. Jest facetem, który jest wierny tradycyjnym wartościom ale i otwartym na przyszłość i nowości. I… jest w sumie  w porządku facetem.

Po czwarte (z tym mieliśmy największą trudność aby utrzymać język za zębami) – znaleźliśmy w końcu nazwę dla naszego podcastu – nazwę, która oddaje prawdziwy sens naszej pracy i treści, które tworzymy. Zatem witamy w KLIENTOMANII. Klient od początku był w centrum naszej uwagi i jako maniacy tej tezy nadal będziemy rozmawiać i szukać metod na zbudowanie jakości, procesów operacyjnych, rozwoju strategi firm skoncentrowanych na jego doświadczeniu.

W 10 odcinku już nowego / ale starego podcastu KLIENTOMANIA rozmawiamy o marketingu branży customer service.

Temat wywołany został wieloletnią obserwacją tego co i jak dzieje się w naszej branży w tej dziedzinie. Jak firmy sobie radzą lub nie w pokazywaniu siebie i swoich usług czy produktów. Z jakiegoś nieodgadnionego powodu jest zaledwie kilka firm, które cokolwiek robią, a pozostałe nie robią nic lub robią to w sposób przypadkowy.

Jako, że budujemy branżę w jakiś sposób związaną z marketingiem naszła nas myśl, że “szewc bez butów chodzi”. Bazując na naszych doświadczeniach właśnie w tym obszarze postanowiliśmy wziąć temat na warsztat.

W dzisiejszym odcinku porozmawiamy o:

  • Podcastingu – na podstawie udziału Macieja w pierwszej polskiej konferencji podcasterskiej Polcaster 2015,
  • Marketingu branży z lotu ptaka – jak on wygląda, jakimi prawami się rządzi i czy możemy być zadowoleni z obrotu spraw,
  • Pokażemy palcem firmy, które robią to najlepiej (w różnych kategoriach) – jest od kogo się uczyć i inspirować
  • Zrobimy krótki przegląd mediów branżowych,
  • Zbierzemy w jednym miejscu najlepsze praktyki marketingu branżowego
  • Content marketingu – co to tak naprawdę znaczy i gdzie w naszej opinii leży szansa na jego dobrą monetyzację,
  • Social Media – jako narzędzie promocji – no właśnie czego i do kogo ?
  • Omówimy zasady prowadzenia marketingu branżowego – krótko i konkretnie
  • Wartościach – które są ważne we współczesnym Świecie i które polecamy stosować – bo warto
  • Pokażemy wartości, którymi się kierujemy w Forum Call Center jako organizacji ale również jako medium.

W rozmowie wspominamy o

  • konferencja Polcaster 2015 – zobacz relację
  • Dlaczego „nie lubię” call center – drugi odcinek naszego podcastu
  • Telmon – outsourcingowe call center – dla nas – mistrzowie konsekwencji
  • Call Center Inter Galactica -outsourcingowe call center – dla nas – mistrzowie jakości
  • Competence Call Center – outsourcingowe call center – dla nas – pierwsze miejsce w kategorii obecność i „jakość eventowa”
  • Alfavox – dostawca systemów technologicznych call center – obecność na targach, content marketing na wysokim poziomie
  • Cludo – dostawca systemów w modelu CaaS – obecność w wydarzeniach, projekty z partnerami
  • Focus Telecom – doskonałe treści, ale trochę za dużo.
  • Teleperformance Polska – śniadania biznesowe
  • Outsourcing Portal – obowiązkowy internetowy portal biznesowy dla każdego związanego z komunikacją klienta (nie tylko outsourcing)
  • Outsourcing & More – drukowana, bezpłatna, profesjonalna publikacja o outsourcingu i biznesie – jak wyżej lektura obowiązkowa
  • callcenternews.pl – bezsprzecznie najstarszy internetowy serwis branżowy dostarczający aktualności branżowe. Co ciekawe – przez 4 lata działalności Forum Call Center anie razu nie wspomnieli o tej organizacji.
  • forumcallcenter.pl – nasz serwis – opisywanie czym jest w tym miejscu byłoby zbytnią pychą.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

cxwg24
Customer Experience Game - mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów
Wciągnąłem się w grę. I to nie byle jaką. Ci którzy osadzeni są w CXowej bańce z pewnością słyszeli o...
RZECZNIK KLIENTA
Kim jest rzecznik klienta
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która...
inklluzywna obsługa klienta1
Inkluzywna obsługa klienta
W Polsce mamy ponad 10 milionów klientów, dla których obsługa dostarczana przez marki jest niedostępna...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe