KLM #108: Każdy ma swoje Kilimandżaro – Rafał Rasmus

Firmy budują ludzie. Sztuką jest robić to bez rozgłosu, a jednak z widoczną skutecznością. Mojego rozmówcę spotkałem wcale nie tak dawno temu jak na historię świata na słuchawkach. Ujął mnie otwartością i coraz bliższą mojemu sercu strategią „róbmy swoje – razem”. Zapraszam do wysłuchania / przeczytania mojej rozmowy z Rafałem Rasmusem.

Dzisiaj rozpoczynamy nowy cykl audycji, w których rozmawiam z ludźmi na słuchawkach. Świat na słuchawkach – tak lubię nazywać obszar, w którym wyspecjalizowałem się przez wiele lat zanim zostałem klientomaniakiem – takim ukształtowanym. Tak naprawdę to zawsze nim byłem, ale nieuświadomionym. 18 lat temu … trzeba to tak nazwać – przez przypadek – trafiłem do sektora usług Contact center. Przez kolejne lata dałem się na dobre wciągnąć w ten świat. W świat ludzi, technologii, projektów i oczywiści klientów. Poznałem niesamowite historie osób, które tworzą świat na słuchawkach. Managerów, ale również pracowników pierwszej linii. Cześć z tych historii nagrałem. Tak powstały rozmowy na słuchawkach – historie ludzi, którzy tworzą świat na słuchawkach, ale co dla mnie najważniejsze – dobry i pozytywny świat. 

Rozmowy na słuchawkach powstały już jakiś czas temu i stanowiły niezależny projekt. Postanowiłem jednak połączyć je i kontynuować ten cykl w ramach jednego podcastu.

Zapraszam na pierwszą z rozmowę – moim i Twom gościm jest Rafał Rasmus.

Minuta po minucie, czyli o czym rozmawiamy:

00:36Nowa ramówka Klientomanii 05:56Wszystko co chciałbyś wiedzieć o dzisiejszym gościu, ale boisz się zapytać 07:16Jak Rafał trafił do świata na słuchawkach? 09:23Jak wyglądała dotychczasowa droga w świecie na słuchawkach – przygody, doświadczenia, nauka ? 13:20Jak zmieniała się współpraca Contact center outsourcingowego ze zleceniodawcami? 14:25Jak wyglądał „pierwszy dzień” w Mediasystem ? 17:30A może rzucić to wszystko i wyjechać w Bieszczady 19:21Skąd Rafał czerpał wiedzę jak prowadzić Contact center? 21:45Czy można nie być widocznym w „światku” i spokojnie oraz efektywnie robić swoje? 23:32Warunki pracy w Contact center – historia nowego biura 27:00To dla nas zaszczyt razem na szczyt – jak zdobywa się „góry” 30:50Kim jest I jakie cechy powinen mieć manager contact center? 33:53Wkładam kij w mrowisko #1 – call center czy contact center? 34:40Wkładam kij w mrowisko #2 – jak Rafał definiuje „branżę na słuchawkach”? 37:40W jakim kierunku będzie rozwijać się contact center ? 40:12Harcerstwo – podobno jeżeli się było to pozostaje się nim na zawsze 45:54Pasje Rafała: audiobooki, książki, muzyka (winyle), przygody i podróże, góry 48:55Jak wejść na Kilimandżaro ? 56:54„Bądź sobą” – rada od Rafała

Partner odcinka

Przydatne linki

Transkrypt

Dołącz do rozmowy

Dołącz do społeczności klientomaniaków

Co tydzień będę Ci wysyłał inspirujące porady jak zbudować obsługę, którą pokochają klienci !