Jedenasty odcinek podcastu poświęcony jest jakże bliskiemu naszym sercom tematowi – doświadczeniu klienta. Każdy maniak klienta (Klientomaniak) odmienia przez wszystkie przypadki ten zwrot i wie co on oznacza. A na ile ta wiedza jest powszechna ? Czy to co wiemy – jest wystarczające ? Czy czasami zbytnio nie kombinujemy ?

Posłuchaj debaty

Pobierz mp3  słuchaj na iPhone  Słuchaj na Android

Spotkali się w sali konferencyjnej ośrodka Ossa, jakieś 100 km od Warszawy aby porozmawiać o tym czym tak naprawdę jest customer experience. Sprawcami i organizatorami tego spotkania był Zbyszek Marcinkowski i Zsolt Fekete z Algotech Polska. Cofnęliśmy się więc do podstaw, do Pani Krysi z lat siedemdziesiątych aby odpowiedzieć na zasadnicze pytanie: Customer Experience – slogan czy rzeczywistość.

Zaproszenie przyjęli i stawili się karnie:

  • Michał Gramatnikowski z Play
  • Yuri Drabent z Izobar Polska
  • Maciej Buś z Forum Call Center
  • Karol Bancerz z callcenternews.pl

i ze strony organizatorów sprawę dopełnili:

  • Zbyszek Marcinkowski
  • Zsolt Fekete

W dzisiejszym odcinku porozmawiamy o:

  • Swoich (klienckich) doświadczeniach na polskim (i nie tylko) rynku
  • Dlaczego lubimy lub nie lubimy (call center)
  • Co się mówi i pisze na temat customer experience
  • Czym tak naprawdę jest customer experience
  • Skąd bierze się sukces firm w obszarze customer experience
  • Do kogo powinniśmy adresować rozmowy o customer experience
  • Od czego zacząć wewnętrzną zmianę i wpłynąć na kurs Customer Experience

Zobacz to na własne oczy

 

W rozmowie wspominamy o

Skąd pobrać podcast

Podcast dostępny jest dla Ciebie w wielu miejscach (i pracujemy, żeby było ich jeszcze więcej):

  • Na blogu klientomania.pl – lista wszystkich podcastów
  • W iTunes – dla użytkowników iPhone’ów i iPad’ów
  • W serwisie Stitcher – pobierz aplikację Stitcher dla Androida i innych modeli telefonów

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.

Zobacz wszystkie moje wpisy

Dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.