Customer Experience jest wszystkim - "chodzi o to żeby było miło"
Jedenasty odcinek podcastu poświęcony jest jakże bliskiemu naszym sercom tematowi – doświadczeniu klienta. Każdy maniak klienta (Klientomaniak) odmienia przez wszystkie przypadki ten zwrot i wie co on oznacza. A na ile ta wiedza jest powszechna ? Czy to co wiemy – jest wystarczające ? Czy czasami zbytnio nie kombinujemy ?
Spotkali się w sali konferencyjnej ośrodka Ossa, jakieś 100 km od Warszawy aby porozmawiać o tym czym tak naprawdę jest customer experience. Sprawcami i organizatorami tego spotkania był Zbyszek Marcinkowski i Zsolt Fekete z Algotech Polska. Cofnęliśmy się więc do podstaw, do Pani Krysi z lat siedemdziesiątych aby odpowiedzieć na zasadnicze pytanie: Customer Experience – slogan czy rzeczywistość.
Zaproszenie przyjęli i stawili się karnie:
- Michał Gramatnikowski z Play
- Yuri Drabent z Izobar Polska
- Maciej Buś z Forum Call Center
- Karol Bancerz z callcenternews.pl
i ze strony organizatorów sprawę dopełnili:
- Zbyszek Marcinkowski
- Zsolt Fekete
W dzisiejszym odcinku porozmawiamy o:
- Swoich (klienckich) doświadczeniach na polskim (i nie tylko) rynku
- Dlaczego lubimy lub nie lubimy (call center)
- Co się mówi i pisze na temat customer experience
- Czym tak naprawdę jest customer experience
- Skąd bierze się sukces firm w obszarze customer experience
- Do kogo powinniśmy adresować rozmowy o customer experience
- Od czego zacząć wewnętrzną zmianę i wpłynąć na kurs Customer Experience