|
Odcinek #11

Customer Experience jest wszystkim - "chodzi o to żeby było miło"

Jedenasty odcinek podcastu poświęcony jest jakże bliskiemu naszym sercom tematowi – doświadczeniu klienta. Każdy maniak klienta (Klientomaniak) odmienia przez wszystkie przypadki ten zwrot i wie co on oznacza. A na ile ta wiedza jest powszechna ? Czy to co wiemy – jest wystarczające ? Czy czasami zbytnio nie kombinujemy ?

Spotkali się w sali konferencyjnej ośrodka Ossa, jakieś 100 km od Warszawy aby porozmawiać o tym czym tak naprawdę jest customer experience. Sprawcami i organizatorami tego spotkania był Zbyszek Marcinkowski i Zsolt Fekete z Algotech Polska. Cofnęliśmy się więc do podstaw, do Pani Krysi z lat siedemdziesiątych aby odpowiedzieć na zasadnicze pytanie: Customer Experience – slogan czy rzeczywistość.

Zaproszenie przyjęli i stawili się karnie:

  • Michał Gramatnikowski z Play
  • Yuri Drabent z Izobar Polska
  • Maciej Buś z Forum Call Center
  • Karol Bancerz z callcenternews.pl

i ze strony organizatorów sprawę dopełnili:

  • Zbyszek Marcinkowski
  • Zsolt Fekete

W dzisiejszym odcinku porozmawiamy o:

  • Swoich (klienckich) doświadczeniach na polskim (i nie tylko) rynku
  • Dlaczego lubimy lub nie lubimy (call center)
  • Co się mówi i pisze na temat customer experience
  • Czym tak naprawdę jest customer experience
  • Skąd bierze się sukces firm w obszarze customer experience
  • Do kogo powinniśmy adresować rozmowy o customer experience
  • Od czego zacząć wewnętrzną zmianę i wpłynąć na kurs Customer Experience

Zobacz to na własne oczy

W rozmowie wspominamy o

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

cxwg24
Customer Experience Game - mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów
Wciągnąłem się w grę. I to nie byle jaką. Ci którzy osadzeni są w CXowej bańce z pewnością słyszeli o...
RZECZNIK KLIENTA
Kim jest rzecznik klienta
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która...
inklluzywna obsługa klienta1
Inkluzywna obsługa klienta
W Polsce mamy ponad 10 milionów klientów, dla których obsługa dostarczana przez marki jest niedostępna...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe