

Odcinek #116
Kim jest lider zespołu obsługi klienta?
8 December, 2021


Maciej Buś
Udostępnij
Lider to osoba, która jest w stanie znaleźć złoty środek pomiędzy byciem szefem, a kolegą. Bez tego bardzo ciężko jest dogadać się i ze swoimi szefami i podwładnymi, pracownikami. Jest to osoba, która potrafi znaleźć indywidualne podejście względem każdego pracownika, współpracownika, czy nawet względem swojego szefa. W zależności od tego jaka jest komunikacja między liderem i zespołem, jak mówią o swoich odczuciach, jak zlecane są różne zadania współpraca może różnie przebiegać. Czy będzie w porządku, będą się rozumieć i szanować nawzajem i realizować cele, które są nam postawione, czy wręcz będą iść w drugą stronę co nie prowadzi do niczego dobrego. Zapraszam do wysłuchania rozmowy z Anią Łabętą.
Wszystko, co musisz wiedzieć o moim gościu, a boisz się zapytać!
- Imię i nazwisko: Ania Łabęta
- Firma: Euro Bank (obecnie Millennium Bank)
- Obecna funkcja w firmie: Lider zespołu do spraw obsługi klientów indywidualnych.
- Ile lat w branży na słuchawkach: 4 lata (teraz to już 7)
- Twoje miasto: Wrocław.
- Twój największy autorytet: Moja mama.
- Ulubiony sport: Jazda na rowerze
- Ulubiona książka: Harry Potter – cała seria.
- Co lubisz?: Otwartych, uśmiechniętych i szczerych ludzi.
- Czego nie lubisz?: Poczucia bezsilności, bezradności.
- Ulubiony film: Nietykalni.
- Ulubiony cytat: Bardziej powiedzenie: „Nie czyń drugiemu, co Tobie niemiłe”
- Gdybyś była indiańskim wodzem, jakie imię byś przybrała?: Otwarta księga.
- Skąd się to wzięło?: Jestem bardzo otwartą osobą, samo imię dużo o tym mówi. Wszystkich ludzi, których spotykam darzę bardzo dużym kredytem zaufania i nie potrzeba wiele czasu aby mnie dobrze poznać.
Komentarze