Kim jest lider zespołu obsługi klienta
Odcinek #116

Kim jest lider zespołu obsługi klienta?

8 December, 2021
Udostępnij

Lider to osoba, która jest w stanie znaleźć złoty środek pomiędzy byciem szefem, a kolegą. Bez tego bardzo ciężko jest dogadać się i ze swoimi szefami i podwładnymi, pracownikami. Jest to osoba, która potrafi znaleźć indywidualne podejście względem każdego pracownika, współpracownika, czy nawet względem swojego szefa. W zależności od tego jaka jest komunikacja między liderem i zespołem, jak mówią o swoich odczuciach, jak zlecane są różne zadania współpraca może różnie przebiegać. Czy będzie w porządku, będą się rozumieć i szanować nawzajem i realizować cele, które są nam postawione, czy wręcz będą iść w drugą stronę co nie prowadzi do niczego dobrego. Zapraszam do wysłuchania rozmowy z Anią Łabętą.

Wszystko, co musisz wiedzieć o moim gościu, a boisz się zapytać!

  • Imię i nazwisko: Ania Łabęta
  • Firma: Euro Bank (obecnie Millennium Bank)
  • Obecna funkcja w firmie: Lider zespołu do spraw obsługi klientów indywidualnych.
  • Ile lat w branży na słuchawkach: 4 lata (teraz to już 7)
  • Twoje miasto: Wrocław.
  • Twój największy autorytet: Moja mama.
  • Ulubiony sport: Jazda na rowerze
  • Ulubiona książka: Harry Potter – cała seria.
  • Co lubisz?: Otwartych, uśmiechniętych i szczerych ludzi.
  • Czego nie lubisz?: Poczucia bezsilności, bezradności.
  • Ulubiony film: Nietykalni.
  • Ulubiony cytat: Bardziej powiedzenie: „Nie czyń drugiemu, co Tobie niemiłe”
  • Gdybyś była indiańskim wodzem, jakie imię byś przybrała?: Otwarta księga.
  • Skąd się to wzięło?: Jestem bardzo otwartą osobą, samo imię dużo o tym mówi. Wszystkich ludzi, których spotykam darzę bardzo dużym kredytem zaufania i nie potrzeba wiele czasu aby mnie dobrze poznać.

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polityka prywatności i plików cookies