Odcinek #117

3 najważniejsze cele, które stawiają obsłudze twoi klienci

1 March, 2022
Udostępnij

Początek roku to zwyczajowo czas definiowania celów, zaczynania na nowo, czynienia postanowień, które mamy nadzieję tym razem doprowadzić do szczęśliwej realizacji. Pogadajmy zatem dzisiaj o celach dla Twojej obsługi klienta. Przy czym choć jesteśmy na początku roku 2022 ten odcinek pozostaje aktualny przez 365 dni w roku i to niezależnie, w którym roku go słuchasz. Opowiem Ci o trzech głównych celach, które stawiam praktycznie każdej organizacji, z którą pracuję. A tak naprawdę to cele te stawiają klienci – ja tłumaczę to z klienckiego na nasze.

O czym mówię: 

  • Historia pewnej podróży (kontekst)
  • Obsługa klienta to wysyłanie klientów w dalszą podróż
  • Dostępność informacji
  • Jak zmierzyć poziom dostępności informacji?
  • Sprawność procesów obsługowych
  • Jak zmierzyć sprawność procesów obsługowych?
  • Przewidywalność

Przydatne linki

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polityka prywatności i plików cookies