

Odcinek #117
3 najważniejsze cele, które stawiają obsłudze twoi klienci
1 March, 2022


Maciej Buś
Udostępnij
Początek roku to zwyczajowo czas definiowania celów, zaczynania na nowo, czynienia postanowień, które mamy nadzieję tym razem doprowadzić do szczęśliwej realizacji. Pogadajmy zatem dzisiaj o celach dla Twojej obsługi klienta. Przy czym choć jesteśmy na początku roku 2022 ten odcinek pozostaje aktualny przez 365 dni w roku i to niezależnie, w którym roku go słuchasz. Opowiem Ci o trzech głównych celach, które stawiam praktycznie każdej organizacji, z którą pracuję. A tak naprawdę to cele te stawiają klienci – ja tłumaczę to z klienckiego na nasze.
O czym mówię:
- Historia pewnej podróży (kontekst)
- Obsługa klienta to wysyłanie klientów w dalszą podróż
- Dostępność informacji
- Jak zmierzyć poziom dostępności informacji?
- Sprawność procesów obsługowych
- Jak zmierzyć sprawność procesów obsługowych?
- Przewidywalność
Komentarze