Odcinek #122

Jak dobrze wybrać system contact center?

18 May, 2022
Udostępnij

Sukces obsługi klienta jest bardzo często już na starcie utożsamiany z wyborem systemu call czy Contact center czy jak często reklamują go producenci systemu do obsługi klienta. Im większa i im bardziej świadomie budowana jest struktura obsługowa tym wybór systemu oparty jest na racjonalnych i merytorycznych przesłankach. I odwrotnie im mniejsza struktura – i nie ma tu znaczenia wielkość firmy – tym wybór systemu opiera się na emocjach i deklaracjach dostawców.

W tym odcinku pomogę Ci uniknąć najczęstszych błędów i mam nadzieję zaoszczędzić sporo pieniędzy związanych z inwestycją w techniczną część obsługi klienta. Podpowiem ci jak dobrze wybrać dobry system Contact center. 

  • czym jest, a czym nie jest system contact center
  • nieco o historii systemów contact center
  • jaki błąd popełnia 80 % firm budujących dział obsługi klienta
  • o 4 najważniejszych zadaniach, które musisz wykonać zanim wpiszesz w wyszukiwarce hasło “system contact center”
  • o tym co i tak może pójść nie tak podczas wyboru systemu
  • jak wybrać dobrze dobry system contact center

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polityka prywatności i plików cookies