Odcinek #125

Ewolucja contact center - technologia, rynek, klienci

14 September, 2022
Udostępnij

Jak na przestrzeni minionych kilkunastu lat zmieniliśmy się my jako klienci, my jako osoby obsługujące, technologia, metody, strategie, wskaźniki, jak zmieniło się postrzeganie co jest naprawdę ważne? W tym czasie możliwości kontaktu pomiędzy ludźmi, firmami stała się dostępna w stopniu niewyobrażalnym kiedykolwiek wcześniej. Telekomunikacja zerwała z przysłowiowym kablem telefonicznym i dziś zarządza nie tylko dźwiękiem, ale również tekstem i obrazem. Nikt lepiej nie opowie o tym niż ktoś kto od zera tworzył w tym czasie produkt służący wsparciu komunikacji marek z klientami. Produkt, który musiał ewoluować od oprogramowania sterującego telefoniczną centralą Panasonica do omnichannelowego systemu dostępnego w modelu chmurowego. Koniecznie posłuchaj historii opowiedzianej przez mojego gościa Grzegorza Grabskiego – współzałożyciela firmy Systell. 

  • Jak Grzegorz odkrył świat na słuchawce?
  • Jak wyglądał świat obsługi klienta i sprzedaży w 2007 roku?
  • Jedyny na świecie integrator wdrażającym contact center na centrali Panasonic.
  • Jak Systell poradził sobie w kryzysie gospodarczym w 2008 roku?
  • Jak zmienił się rynek w drugiej dekadzie XXI wieku?
  • Jak zmieniły się potrzeby klientów i jak wpłynęły one na systemy wspierające komunikację?
  • Przeskok technologiczny – zmiana języka programowania, zmiana podejścia do produktu i … wyjście z cienia
  • Kolejny kryzys – Pandemia COVID-19 szansa czy zagrożenie ?
  • Wartości…

O tym wspominamy w rozmowie

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polityka prywatności i plików cookies