

Ewolucja contact center - technologia, rynek, klienci


Maciej Buś
Jak na przestrzeni minionych kilkunastu lat zmieniliśmy się my jako klienci, my jako osoby obsługujące, technologia, metody, strategie, wskaźniki, jak zmieniło się postrzeganie co jest naprawdę ważne? W tym czasie możliwości kontaktu pomiędzy ludźmi, firmami stała się dostępna w stopniu niewyobrażalnym kiedykolwiek wcześniej. Telekomunikacja zerwała z przysłowiowym kablem telefonicznym i dziś zarządza nie tylko dźwiękiem, ale również tekstem i obrazem. Nikt lepiej nie opowie o tym niż ktoś kto od zera tworzył w tym czasie produkt służący wsparciu komunikacji marek z klientami. Produkt, który musiał ewoluować od oprogramowania sterującego telefoniczną centralą Panasonica do omnichannelowego systemu dostępnego w modelu chmurowego. Koniecznie posłuchaj historii opowiedzianej przez mojego gościa Grzegorza Grabskiego – współzałożyciela firmy Systell.
- Jak Grzegorz odkrył świat na słuchawce?
- Jak wyglądał świat obsługi klienta i sprzedaży w 2007 roku?
- Jedyny na świecie integrator wdrażającym contact center na centrali Panasonic.
- Jak Systell poradził sobie w kryzysie gospodarczym w 2008 roku?
- Jak zmienił się rynek w drugiej dekadzie XXI wieku?
- Jak zmieniły się potrzeby klientów i jak wpłynęły one na systemy wspierające komunikację?
- Przeskok technologiczny – zmiana języka programowania, zmiana podejścia do produktu i … wyjście z cienia
- Kolejny kryzys – Pandemia COVID-19 szansa czy zagrożenie ?
- Wartości…
O tym wspominamy w rozmowie
- Klientopedia – platforma wiedzy o customer service & experience
- Grzegorz Grabski – profil na LinkedIn
- Marcin Grabowski – profil na LinkedIn
- Systell – firma stworzona przez Grzegorza i Marcina
- Nowe studio Klientomanii
Komentarze