omnichannel_klm
Odcinek #128

Omnichannel - czym jest, jak wdrożyć, success story

Omnichannel jest jak Yeti – wielu o nim mówi, jeszcze więcej słyszało, ale niewielu go naprawdę widziało. Bywa często modnym sloganem, obiektem westchnień i pożądania marketerów i prezesów. W większości organizacji, w tym dostawców rozmaitych rozwiązań stał się synonimem wielokanałowości zarówno w sprzedaży jak i w obsłudze. Czas wyjaśnić co jest czym. A pomoże mi w tym wyjątkowy gość – Konrad Jezierski.

Rozmawiamy o:

  • Czym jest omnichannel i czym różni się od multichannel / wielokanałowości
  • Sporo o e-obuwie jako omnichannelowym koncepcie, ale i kontekście naszej znajomości (zawodowej)
  • O przykładach rozwiązań omnichannel, które spotkaliśmy na swej drodze
  • O wyzwaniach omnichannelu – czym i w jaki sposób zarządzać 
  • Czego potrzeba, aby zbudować strategię i rozwiązanie omnichannel
  • O trudach przeprowadzenia zmiany w organizacji przy przejściu na omnichannelowy model sprzedaży i obsługi.

Przydatne linki

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

jak zarządzać zgłoszeniami od klientów
„To nie moje” - czyli jak zarządzać zgłoszeniami od klientów
Okazuje się, że największym wyzwaniem firm nie jest zapewnienie klientom kontaktu ze sobą, ale skuteczne...
zarządzanie przez kontekst
Kieruj za pomocą kontekstu, nie kontroli
Każdego dnia pracownicy Customer service podejmują w imieniu marki dziesiątki decyzji. Ich zakres oraz...
konduktor
"Spokojnie, proszę się nie denerwować, mamy czas" - historia obsługi pasażera pociągu
Na temat podróżowania pociągami oraz tych, którzy ten sposób nam organizują najczęściej słyszę negatywne...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe