omnichannel_klm
Odcinek #128

Omnichannel - czym jest, jak wdrożyć, success story

Omnichannel jest jak Yeti – wielu o nim mówi, jeszcze więcej słyszało, ale niewielu go naprawdę widziało. Bywa często modnym sloganem, obiektem westchnień i pożądania marketerów i prezesów. W większości organizacji, w tym dostawców rozmaitych rozwiązań stał się synonimem wielokanałowości zarówno w sprzedaży jak i w obsłudze. Czas wyjaśnić co jest czym. A pomoże mi w tym wyjątkowy gość – Konrad Jezierski.

Rozmawiamy o:

  • Czym jest omnichannel i czym różni się od multichannel / wielokanałowości
  • Sporo o e-obuwie jako omnichannelowym koncepcie, ale i kontekście naszej znajomości (zawodowej)
  • O przykładach rozwiązań omnichannel, które spotkaliśmy na swej drodze
  • O wyzwaniach omnichannelu – czym i w jaki sposób zarządzać 
  • Czego potrzeba, aby zbudować strategię i rozwiązanie omnichannel
  • O trudach przeprowadzenia zmiany w organizacji przy przejściu na omnichannelowy model sprzedaży i obsługi.

Przydatne linki

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

Chat GPT w obsłudze klienta
Jak Chat GPT rewolucjonizuje obsługę i doświadczenia klienta: 5 praktycznych przykładów zastosowania
30 listopada 2022 roku świat przestał być taki sam. W tym dniu odbyła się premiera Chatu GPT –...
typewriter-g874708256_1920
Liryczna obsługa klienta
Zdarza się często, że zamawiamy coś, a to coś długo się nie pojawia, a do tego jeszcze nikt z nami w...
Jak Sainsbury zmieniło nazwę chleba z tygrysiego na żyrafi
Jak Sainsbury's zmieniło nazwę chleba z tygrysiego na żyrafi
Sztywne podejście może być przeciwieństwem doskonałej obsługi klienta. Ta historia z brytyjskiego supermarketu...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2023 · Klientomania · Customer Fixe