Podsumowujmy Rok 2015
Mija właśnie rok 2015 – 12 miesięcy, 52 tygodnie, 365 dni – dziesiątki, a nawet setki wydarzeń – tych ogólnych, które dotyczą całej branży i tych specyficznych – bardzo osobistych. Koniec grudnia tradycyjnie sprzyja podsumowaniom tego czego doświadczyliśmy – sukcesów, porażek, czego się nauczyliśmy. To właśnie wtedy zaczyna się giełda trendów i przewidywań co przyniesie nam kolejne 12 miesięcy.
W 13 odcinku podcastu KLIENTOMANIA zebraliśmy dla Was najważniejsze trendy mijającego roku, wydarzenia, sukcesy i porażki. Komentujemy czy i jeżeli tak, to jak zmienił się rynek w ostatnich miesiącach. Co wywarło wpływ na branżę, co zapoczątkowało być może zmiany na miarę przełomu kopernikańskiego. Cieszymy się z tego co udało nam się zrobić w minionym roku – z 13 odcinków podcastu, 60 odcinków Tips & Tricks, nagród – tej fizycznej jak i najważniejszej – wciąż rosnącej liczby czytelników i słuchaczy – DZIĘKUJEMY!. Opowiadamy jak do tego doszło, o chwilach zwątpienia i o tym jednym najważniejszym czynniku, który zbudował sukces – o wartościach.
Rozmawiamy o przyszłości – o trendach, a może bardziej dzielimy się naszymi przewidywaniami co będzie wyznaczać kierunek działania w przyszłym, 2016 roku.
Ten odcinek jest ostatnim w tym roku (2015). Zamyka on pewien okres i etap pracy (głównie kalendarzowo). Dziękujemy, że jesteście że nasz czytacie i słuchacie. Za kilka dni w kalendarzu piątkę zastąpi szóstka w cyfrach budujących numerację roku. Życzymy Wam dobrego roku – współdziałania, rozwoju i integracji.
W tym odcinku usłyszysz o:
- Co wyznaczało rytm pracy Macieja, Piotra i rozwój Forum Call Center w 2015 roku
- Jake trendy były zauważalne i wyznaczały kierunki działalności rynku customer service
- O customer experience w wersji 2015 oczami Macieja i Piotra (będzie krytycznie)
- Czy omnichannel był trendem czy tematem zainteresowania
- O wybuchu realnego zainteresowania biometrią
- O wysypie startaupów i ich wpływie na rozwój branży
- Jakie wydarzenia branżowe zapamiętamy
- Czy były konferencje, które warto wyróżnić ?
- O trudnej drodze do sukcesów forum call center
- O twardych liczbach, które nas cieszą
- O tym, że jest coraz lepiej w podejściu firm do klienta,
- O największych porażkach branży w mijających 12 miesiącach
- O zmianach prawnych, które przysporzyły niektórym siwych włosów
- Co nas czeka w 2016 roku
- O zagrożeniach (niestety) jakie powodują la rozwoju i inwestycji uwarunkowania polityczne
- O trendach na 2016 według Macieja
W podcaście wspominamy o
- Największe podsumowanie roku 2015
- Philip Kotler Marketing 3.0
- Maciej Buś zwycięzcą jubileuszowego CCC Special Award
- Call Center na językach czyli o marketingu branży customer service
- Na które konferencje call center warto się wybrać ?
- Czego oczekujemy od konferencji call center?
- CX summit
- Kancelaria Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy