podsumowanie_2015

Mija właśnie rok 2015 – 12 miesięcy, 52 tygodnie, 365 dni – dziesiątki, a nawet setki wydarzeń – tych ogólnych, które dotyczą całej branży i tych specyficznych – bardzo osobistych. Koniec grudnia tradycyjnie sprzyja podsumowaniom tego czego doświadczyliśmy – sukcesów, porażek, czego się nauczyliśmy. To właśnie wtedy zaczyna się giełda trendów i przewidywań co przyniesie nam kolejne 12 miesięcy.

W 13 odcinku podcastu KLIENTOMANIA zebraliśmy dla Was najważniejsze trendy mijającego roku, wydarzenia, sukcesy i porażki. Komentujemy czy i jeżeli tak, to jak zmienił się rynek w ostatnich miesiącach. Co wywarło wpływ na branżę, co zapoczątkowało być może zmiany na miarę przełomu kopernikańskiego. Cieszymy się z tego co udało nam się zrobić w minionym roku – z 13 odcinków podcastu, 60 odcinków Tips & Tricks, nagród – tej fizycznej jak i najważniejszej – wciąż rosnącej liczby czytelników i słuchaczy – DZIĘKUJEMY!. Opowiadamy jak do tego doszło, o chwilach zwątpienia i o tym jednym najważniejszym czynniku, który zbudował sukces – o wartościach.

Rozmawiamy o przyszłości – o trendach, a może bardziej dzielimy się naszymi przewidywaniami co będzie wyznaczać kierunek działania w przyszłym, 2016 roku.

Ten odcinek jest ostatnim w tym roku (2015). Zamyka on pewien okres i etap pracy (głównie kalendarzowo). Dziękujemy, że jesteście że nasz czytacie i słuchacie. Za kilka dni w kalendarzu piątkę zastąpi szóstka w cyfrach budujących numerację roku. Życzymy Wam dobrego roku – współdziałania, rozwoju i integracji.

W tym odcinku usłyszysz o:

  • Co wyznaczało rytm pracy Macieja, Piotra i rozwój Forum Call Center w 2015 roku
  • Jake trendy były zauważalne i wyznaczały kierunki działalności  rynku customer service
  • O customer experience w wersji 2015 oczami Macieja i Piotra (będzie krytycznie)
  • Czy omnichannel był trendem czy tematem zainteresowania
  • O wybuchu realnego zainteresowania biometrią
  • O wysypie startaupów i ich wpływie na rozwój branży
  • Jakie wydarzenia branżowe zapamiętamy
  • Czy były konferencje, które warto wyróżnić ?
  • O trudnej drodze do sukcesów forum call center
  • O twardych liczbach, które nas cieszą
  • O tym, że jest coraz lepiej w podejściu firm do klienta,
  • O największych porażkach branży w mijających 12 miesiącach
  • O zmianach prawnych, które przysporzyły niektórym siwych włosów
  • Co nas czeka w 2016 roku
  • O zagrożeniach (niestety) jakie powodują la rozwoju i inwestycji uwarunkowania polityczne
  • O trendach na 2016 według Macieja

W podcaście wspominamy o

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

inklluzywna obsługa klienta1
Inkluzywna obsługa klienta
W Polsce mamy ponad 10 milionów klientów, dla których obsługa dostarczana przez marki jest niedostępna...
Customer ... service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć
Customer … service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć
Na przestrzeni ostatnich 25 lat karierę robiły rozmaite koncepcje, strategie, a może po prostu nazwy,...
teatr
Czy obsługa klienta to teatr
Okazuje się, że obsługa klienta i teatr mają zadziwiająco dużo wspólnego. Obie w sposób zaplanowany i...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe