|
Odcinek #17

Jak zbudować firmę klientocentryczną?

Klientocentryzm stał się modny. Świat „oszalał” na punkcie Customer Experience. Ale czy to oznacza, że w związku z tym firmy pełne są klientomaniaków – ludzi oddanych tej idei? W 17 odcinku KLIENTOMANII  rozmawiamy o tym skąd biorą się firmy zorientowane na klienta, o projektach CX – czy to w ogóle jest możliwe, zastanawiamy się nad rolą Customer Experience Managera. A wszystko to nagrane na nowym – profesjonalnym w końcu sprzęcie – mamy nadzieję, że usłyszycie różnicę.

Historie firm, na których bazuje cała „branża” custmer experience to przede wszystkim ludzie, którzy tworzyli swoje firmy, marki, produkty z głębokim przekonaniem co do naczelnej wartości jakie mają emocje użytkownika – klienta. Nie chodziło o sam przedmiot czy usługę, ale o namacalną i od razu odczuwalną użyteczność oraz emocje związane z jego doświadczaniem. Niemal każdy z nich uparcie dążył do tego by jak najbardziej ułatwić i uprościć, a co za tym idzie uczynić przyjemnym korzystanie w oferowanego rozwiązania.

Zastanawiamy się „a co jeżeli takiego kogoś nie ma na pokładzie firmy ?”  Czy można zbudować firmę klientocentryczną bez wizjonera na miarę Steva Jobsa czy Jeffa Bezosa? Jak wdrożyć ideę w życie firmy i dostarczyć piękne doświadczenie klientowi. Czy projektowe podejście to droga do sukcesu czy porażki ?

Tydzień temu Piotr odwiedził pewną dużą firmę telekomunikacyjną i na drzwiach jednej z sal konferencyjnych zobaczył napis „Klientomania – strefa dobrych pomysłów”. Jak przyznał później było doświadczenie jak odkrycie śladów życia na Księżycu. Nie jesteśmy sami. W podcaście opowiadamy więcej o historii nazwy naszego podcastu – nie byliśmy pierwsi.

W 17 odcinku Klientomanii rozmawiamy o:

  • Projektach klientocentrycznych – zastanawiamy się, dlaczego tak szybko się kończą
  • Wizjonerach, którzy stworzyli firmy będące dzisiaj ikonami klientocentryzmu i które wciąż wyznaczają trendy
  • O tym co wzmacnia i co zagrażą projektom CX
  • Kim jest i co robi Customer Expericence Manager – choć o tym chcemy porozmawiać w odrębnym odcinku z takowym z krwi i kości – ktoś chętny ?
  • Czy dzisiaj w Polsce łatwo jest stworzyć firmę na miarą Amazon.com, Apple czy Ikea?

W naszej rozmowie wspominamy o:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

inklluzywna obsługa klienta1
Inkluzywna obsługa klienta
W Polsce mamy ponad 10 milionów klientów, dla których obsługa dostarczana przez marki jest niedostępna...
Customer ... service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć
Customer … service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć
Na przestrzeni ostatnich 25 lat karierę robiły rozmaite koncepcje, strategie, a może po prostu nazwy,...
teatr
Czy obsługa klienta to teatr
Okazuje się, że obsługa klienta i teatr mają zadziwiająco dużo wspólnego. Obie w sposób zaplanowany i...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe