za_nami_ccw2016

Spotykamy się tydzień po targach CCW 2016 i rozmawiamy co dalej. Gościem osiemnastego odcinka podcastu jest Łukasz Kobiec – jak sam przyznał – Klientomaniak z zamiłowania. Postanowiliśmy spuentować kilkutygodniowy projekt berlińskiego wydarzenia i zastanowić się co można zrobić inaczej. Szukamy rozwiązań i odpowiedzi na najważniejsze pytanie – co dalej… z tak pięknie spędzonym czasem?

Jeździmy na kongresy, konferencje, targi czy szkolenia i… No właśnie – co z tego wynika ? Co przywozimy do własnych domów, firm, organizacji ? Czy w zabieganiu i nieustannym „ładowaniu taczki” mamy czas na chwilę refleksji, analizie tego co się zdarzyło, wyodrębnienie kluczowych wartości, omówieniu ich ze współpracownikami i w końcu przekucie na pozytywną zmianę?

Nasz udział w CCW 2016 w tym roku był wyjątkowy (i tak za każdym razem) – mimo, że kilkaset kilometrów od domów, nad którym lata bocian (nasz bocian) my skoncentrowaliśmy się na naszych sprawach. Berlińskie targi nadały kontekst polskiemu spotkaniu managerów. W całej serii wywiadów oznaczonych numerami KLM #18 a-h zawarliśmy z naszymi gośćmi górę komentarzy, wiedzy, inspiracji. Mogło by się zdawać, że po raz kolejny zadaliśmy kłam teorii, że nie chcemy ze sobą rozmawiać. Rozmawiamy. Ale czy te rozmowy przekują się na działania w naszych firmach, czy docieramy z przekazem płynącym od było nie było autorytetów do uszu i serc osób odpowiedzialnych za obsługę klienta i szerzej za komunikację firmy z jej klientami.

Rozmawiamy o tym co wynika, lub … może powinno wynikać uczestnictwa w Tych i innych podobnych imprezach. Próbujemy trochę przekonać siebie do tego co akurat my już wiemy i do czego jesteśmy przekonani. Zastanawiamy się co zrobić, żeby wyjść ze strefy skrytodziałania i wspólnie budować efektywny biznes.

W tym odcinku rozmawiam z Łukaszem Kobcem:

  • O człowieku w centrum uwagi – czyli co najbardziej zainspirowało Łukasza podczas berlińskich targów
  • Czym się różni niemiecki od polskiego rynku call center – czyli długo dojrzewające oświecenie
  • O skutkach dynamicznego rozwoju usług, ich sprzedaży i zasypania niemieckiego rynku ofertami telefonicznymi – nas to również dogania
  • Czy obecność na imprezach takich jak CCW przekłada się na zmianę naszych zachowań i działań na polskim rynku.
  • O roli zespołów call center w strukturach organizacji biznesowych
  • O luksusie rozmawianie z konsultantem
  • Jak przekonać firmy do zmian
  • O dzieleniu się wiedzą – korzystamy, ale nie udostępniamy własnej
  • O rozmawianiu i dochodzeniu do rozwiązań – nie komentujemy treści – dlaczego – czy wszystko jest jasne ?
  • O potrzebie działania na rynku. Może na początek rozmawiania, komentowania, ale w efekcie podjęcia zmiany.

Warto przesłuchać (lub przeczytać) klientomaniackie berlińskie rozmowy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach w e-commerce
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach towarów w e-commerce
Klienci polubili darmową wysyłkę i bezpłatne zwroty. Nie ma czemu się dziwić, jest to dla nich korzystne....
Chat GPT w obsłudze klienta
Jak Chat GPT rewolucjonizuje obsługę i doświadczenia klienta: 5 praktycznych przykładów zastosowania
30 listopada 2022 roku świat przestał być taki sam. W tym dniu odbyła się premiera Chatu GPT –...
typewriter-g874708256_1920
Liryczna obsługa klienta
Zdarza się często, że zamawiamy coś, a to coś długo się nie pojawia, a do tego jeszcze nikt z nami w...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2023 · Klientomania · Customer Fixe