Spotykamy się tydzień po targach CCW 2016 i rozmawiamy co dalej. Gościem osiemnastego odcinka podcastu jest Łukasz Kobiec – jak sam przyznał – Klientomaniak z zamiłowania. Postanowiliśmy spuentować kilkutygodniowy projekt berlińskiego wydarzenia i zastanowić się co można zrobić inaczej. Szukamy rozwiązań i odpowiedzi na najważniejsze pytanie – co dalej… z tak pięknie spędzonym czasem?

Jeździmy na kongresy, konferencje, targi czy szkolenia i… No właśnie – co z tego wynika ? Co przywozimy do własnych domów, firm, organizacji ? Czy w zabieganiu i nieustannym „ładowaniu taczki” mamy czas na chwilę refleksji, analizie tego co się zdarzyło, wyodrębnienie kluczowych wartości, omówieniu ich ze współpracownikami i w końcu przekucie na pozytywną zmianę?

Nasz udział w CCW 2016 w tym roku był wyjątkowy (i tak za każdym razem) – mimo, że kilkaset kilometrów od domów, nad którym lata bocian (nasz bocian) my skoncentrowaliśmy się na naszych sprawach. Berlińskie targi nadały kontekst polskiemu spotkaniu managerów. W całej serii wywiadów oznaczonych numerami KLM #18 a-h zawarliśmy z naszymi gośćmi górę komentarzy, wiedzy, inspiracji. Mogło by się zdawać, że po raz kolejny zadaliśmy kłam teorii, że nie chcemy ze sobą rozmawiać. Rozmawiamy. Ale czy te rozmowy przekują się na działania w naszych firmach, czy docieramy z przekazem płynącym od było nie było autorytetów do uszu i serc osób odpowiedzialnych za obsługę klienta i szerzej za komunikację firmy z jej klientami.

Rozmawiamy o tym co wynika, lub … może powinno wynikać uczestnictwa w Tych i innych podobnych imprezach. Próbujemy trochę przekonać siebie do tego co akurat my już wiemy i do czego jesteśmy przekonani. Zastanawiamy się co zrobić, żeby wyjść ze strefy skrytodziałania i wspólnie budować efektywny biznes.

W tym odcinku rozmawiam z Łukaszem Kobcem:

  • O człowieku w centrum uwagi – czyli co najbardziej zainspirowało Łukasza podczas berlińskich targów
  • Czym się różni niemiecki od polskiego rynku call center – czyli długo dojrzewające oświecenie
  • O skutkach dynamicznego rozwoju usług, ich sprzedaży i zasypania niemieckiego rynku ofertami telefonicznymi – nas to również dogania
  • Czy obecność na imprezach takich jak CCW przekłada się na zmianę naszych zachowań i działań na polskim rynku.
  • O roli zespołów call center w strukturach organizacji biznesowych
  • O luksusie rozmawianie z konsultantem
  • Jak przekonać firmy do zmian
  • O dzieleniu się wiedzą – korzystamy, ale nie udostępniamy własnej
  • O rozmawianiu i dochodzeniu do rozwiązań – nie komentujemy treści – dlaczego – czy wszystko jest jasne ?
  • O potrzebie działania na rynku. Może na początek rozmawiania, komentowania, ale w efekcie podjęcia zmiany.

Warto przesłuchać (lub przeczytać) klientomaniackie berlińskie rozmowy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

cxwg24
Customer Experience Game - mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów
Wciągnąłem się w grę. I to nie byle jaką. Ci którzy osadzeni są w CXowej bańce z pewnością słyszeli o...
RZECZNIK KLIENTA
Kim jest rzecznik klienta
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która...
inklluzywna obsługa klienta1
Inkluzywna obsługa klienta
W Polsce mamy ponad 10 milionów klientów, dla których obsługa dostarczana przez marki jest niedostępna...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe