contact_center_na_bank

Nie każdy wie, ale bankowy świat contact center to jeden z najlepiej zorganizowanych obszarów rynku zdalnej obsługi klienta. Nasz dzisiejszy gość można powiedzieć zjadł zęby na organizacji i zarządzaniu jednym z największych centrów obsługowych prawdopodobnie najbardziej innowacyjnego banku (subiektywne spostrzeżenie autora). W 21 odcinku naszego podcastu rozmawiam z Łukaszem Wiktorem – Klientomaniakiem, szefem contact center i zdalnych kanałów komunikacji mBanku.

Sektor bankowy bardzo dynamicznie się rozwija. Podąża za zmieniających się potrzeb klientów i sytuacji gospodarczej. Pewnie wielu czytelników / słuchaczy pamięta jeszcze monumentalne placówki bankowe – wyłożone marmurem – mające w ten sposób mówić „Tu jest bezpiecznie i stabilnie”. Dzisiaj Ten obraz jest zgoła inny, bo inne są też oczekiwania klientów i sposób patrzenia na świat.

Jak dalece można być innowacyjnym i na czym polega innowacja w mimo wszystko bardzo specyficznym i otoczonym szeregiem restrykcyjnych uwarunkowań prawnych świecie bankowej komunikacji?

W 21 odcinku Klientomanii rozmawiamy o:

  • O świecie bankowego contact center – o jego uwarunkowaniach, specyfice, szansach i zagrożeniach
  • O zmianach w prawie – jak wpływa na działalność i rozwój usług
  • Jak wygląda dzisiaj obsługa klienta w mBanku – kilka słów o strategii i klientach
  • O nowej aplikacji mobilnej – co i dlaczego się zmieniło, o tym co ją wyróżnia
  • O zmianach w strategiach komunikacji banków (w ogóle) z ich klientami, o tym, że banki systematycznie odchodzą od dotychczasowych modeli sprzedaży nowych usług.
  • I oczywiście – o rynku contact center – tym szeroko pojętym – o współpracy z outsourcingiem, o wymianie wiedzy, o benchmarkowaniu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

inklluzywna obsługa klienta1
Inkluzywna obsługa klienta
W Polsce mamy ponad 10 milionów klientów, dla których obsługa dostarczana przez marki jest niedostępna...
Customer ... service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć
Customer … service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć
Na przestrzeni ostatnich 25 lat karierę robiły rozmaite koncepcje, strategie, a może po prostu nazwy,...
teatr
Czy obsługa klienta to teatr
Okazuje się, że obsługa klienta i teatr mają zadziwiająco dużo wspólnego. Obie w sposób zaplanowany i...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe