co_nas_wkurza_w_obsludze_klienta
Odcinek #22

Co nas wkurza w obsłudze klienta i jak sobie z tym radzić

Zapytaliśmy grono naszych znajomych, przyjaciół i współpracowników o to co ich najbardziej denerwuje (wręcz wkurza) w obsłudze klienta. Ich odpowiedzi zebraliśmy w 13 punktach, które mogą stanowić obraz najbardziej krytycznych punktów w relacji marki z jej obecnymi i potencjalnymi klientami. Nie bylibyśmy sobą gdybyśmy do tematu nie podeszli konstruktywnie. Próbujemy zatem odpowiedzieć na kluczowe pytania „jak żyć?”, co i jak zmienić?

Zapewnie listowanie negatywnych doznań i, w pewnym sensie, narzekanie nie jest najbardziej elegancką formą wyrażania opinii. Pomyśleliśmy jednak, że warto rzeczy nazywać „po imieniu”. Ostatecznym recenzentem działań firmy jest klient. Za pozytywne doświadczenia nagradzają pochwałą, za negatywne… no właśnie. Warto będzie w niedługim czasie nagrać odcinek poświęcony dobrym praktykom. Tymczasem dzisiaj rozmawiamy o (w naszej ocenie) największych błędach i zaniechaniach firm. Próbujemy je opisać, znaleźć uzasadnienie i… spróbować znaleźć dla tych sytuacji rozwiązania.

Co nas wkurza w obsłudze klienta i jak sobie z tym radzić ? – Nasza lista:

  1. Kiedy firmy każą mi wypełniać idiotyczne ankiety
  2. Kiedy firma dzwoni do mnie i każe mi czekać na połączenie
  3. Kiedy w firmie każdy mówi inaczej – w efekcie z założenia nie ufam informacjom i je weryfikuję
  4. Kiedy dzwonią w złym momencie
  5. Kiedy ktoś próbuje nawinąć mi makaron na uszy
  6. Kiedy firma każe mi wysyłać zgłoszenie na formularzu (A nawet faxem)
  7. Kiedy musze podawać dziwne numery klienta a nie pesel
  8. Kiedy mogę mieć aplikacje tylko na jednym urządzeniu
  9. Kiedy moje dane są zabezpieczone ponad miarę
  10. Kiedy musze podawać dane już raz podane (ubezpieczenia)
  11. Kiedy procedury działają przeciwko mnie
  12. Kiedy musze się autoryzować (szczególnie kiedy to nie ja inicjuje rozmowę)
  13. Kiedy łatwa obsługa usypia moja czujność w zakresie produktu

W podcaście wspominamy o

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

cxwg24
Customer Experience Game - mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów
Wciągnąłem się w grę. I to nie byle jaką. Ci którzy osadzeni są w CXowej bańce z pewnością słyszeli o...
RZECZNIK KLIENTA
Kim jest rzecznik klienta
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która...
inklluzywna obsługa klienta1
Inkluzywna obsługa klienta
W Polsce mamy ponad 10 milionów klientów, dla których obsługa dostarczana przez marki jest niedostępna...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe