||
Odcinek #39

Skąd biorą się leady sprzedażowe?

Jeżeli sprzedajesz produkty czy usługi bez wątpienia Twoim największym marzeniem jest baza kontaktowa ludzi, którzy ich potrzebują. Moim gościem jest Tomasz Dziobiak – człowiek, który posiada informacje o ponad milionie klientów w Polsce. Wszystko za ich zgodą i dla ich wygody. Zapraszam do wysłuchania rozmowy o tym skąd biorą się leady sprzedażowe

Praktycznie każdy proces sprzedażowy ma strukturę lejka. Wejście do niego jest wielokrotnie szersze niż wyjście i stanowi kluczowy element systemu. Zgodnie z powiedzeniem, że „jesteś tym co jesz” – efekty lejka będą silnie zależeć od tego czym go nakarmisz – jakie dane do niego włożysz. Wciąż jeszcze bardzo wiele firm (mam wrażenie, że większość) wierzy w bezwzględną statystykę. Jeżeli wrzucę do lejka odpowiednio dużo, to na końcu osiągnę efekt, o który mi chodzi. I to się nawet w pewnym stopniu sprawdza, tyle, że nikt nie liczy ofiar.

Mój dzisiejszy gość uczynił z karmienia lejka sprzedażowego sztukę. Nie ustaje w poszukiwaniu sposobów na zdobycie, a następnie połączenie i analizę informacji na temat klientów tak aby do lejka trafiły tylko kontakty, które niosą realny potencjał na sukces.

Zarządzanie informacją i danymi to nie lada wyzwanie. Nie ma miesiąca aby na jaw nie wyszła informacja o oszustwach związanych z danymi osobowymi. Większość z nich wynika z niefrasobliwości czy błędów ludzkich. Nieliczne z chęci szybkiego zysku, choć jak mówi mój gość, numer telefonu czy e-mail to za mało. Ważne zatem staje się dopełnienie szeregu obowiązków informacyjnych związanych z pozyskaniem i przetwarzaniem danych. A i tak można zostać obrzuconym klątwą cygańską.

W tym odcinku rozmawiamy o:

  • czym są i skąd biorą się leady sprzedażowe?
  • gdzie jako klienci zostawiamy informacje o sobie czyli jak trafiamy do baz danych?
  • czym jest i na czym polega przetwarzanie danych osobowych?
  • czy można kupić bazę danych klientów i ją następnie wykorzystać dla swoich celów?
  • o tym co wolno, a czego nie przy przetwarzaniu danych osobowych?
  • jak zarządzać informacją o kliencie ?
  • jakich narzędzi używać do zarządzania danymi oraz informacją o klientach ?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

teatr
Czy obsługa klienta to teatr
Okazuje się, że obsługa klienta i teatr mają zadziwiająco dużo wspólnego. Obie w sposób zaplanowany i...
Obszar roboczy 3
UX design - projektowanie doświadczeń klienta
To co widzimy na ekranie smartfona, komputera czy większych urządzeń nie jest / nie powinno być przypadkowym...
NPS
Net Promotor Score - wszystko co musisz wiedzieć o wskaźniku lojalności klientów
NPS – Net Promotor Score – wskaźnik lojalności klientów będący wynikiem badania  prawdopodobieństwa...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe