||||||||||

A może by tak zagrać o … klienta? zdobyć jego serce, lojalność, zawalczyć o pozytywne emocje i doświadczenia. Zagrać w dosłownym tego słowa znaczeniu. W ubiegłym roku powstała wyjątkowa planszówka – “Gra o klienta”. O tym czym ona jest oraz o kulisach jej powstawania rozmawiam z Anią Janiczek.

To było chyba w listopadzie ubiegłego roku – moją uwagę w internecie przykuła gra…. o klienta. A ponieważ taka zbitka słowna wywołuje u mnie silniejszy przepływ krwi w naczyniach musiałem dotrzeć do źródła jej pochodzenia. Trochę to trwało, ale dotarłem do osoby, która stoi za całym ty zamieszaniem. Spotkałem się z nią jakieś dwa miesiące temu, a ona (bo to kobieta) opowiedziała mi o projekcie – projekcie gry o klienta oraz o wyjątkowej planszówce.

Przyznam Ci się, że nigdy nie byłem gamerem, szczytem zaangażowania była gra w sneka jeszcze na Nokii jakieś 10 lat temu. Natomiast pamietam z lat dziecięcych gry planszowe (chyba najbardziej chińczyka czy monopoly ).

W czasach postępującej digitalizacji, kiedy wszystko musi być online ktoś robi planszówkę… przyznasz, że nie jest to normalne. Ja po prostu musiałem się to zbadać no i oczywiście zagrać w tą grę.

Do rozmowy o “grze o klienta” zaprosiłem Anię Janiczek z PZU.

W dzisiejszym odcinku rozmawiamy:

  • Czym jest “gra o klienta”?
  • Z myślą o kim została ona przygotowana? Kto jest beneficjentem projektu?
  • Dlaczego planszówka, a nie (będąca na czasie) gra elektroniczna, czy nawet mobilna?
  • Skąd wziął się pomysł na “grę”?
  • Jak powstawała gra? – kto brał udział w jej projektowaniu, w jaki sposób został dobrany wykonawca, jakie wyzwania / problemy pojawiły się na drodze?
  • Czy z gry mogą korzystać inni niż pracownicy PZU?
  • Przeprowadzamy unboxing gry – opowiadamy co jest w pudełku oraz o historii jego powstawania (w warstwie graficzno-artystycznej)
  • Gramy – próbujemy zmierzyć się przed mikrofonami z wyzwaniem gry o klienta
  • Ogłaszamy konkurs, w którym można wygrać “grę o klienta”

W rozmowie wspominamy o:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

jak zarządzać zgłoszeniami od klientów
„To nie moje” - czyli jak zarządzać zgłoszeniami od klientów
Okazuje się, że największym wyzwaniem firm nie jest zapewnienie klientom kontaktu ze sobą, ale skuteczne...
zarządzanie przez kontekst
Kieruj za pomocą kontekstu, nie kontroli
Każdego dnia pracownicy Customer service podejmują w imieniu marki dziesiątki decyzji. Ich zakres oraz...
konduktor
"Spokojnie, proszę się nie denerwować, mamy czas" - historia obsługi pasażera pociągu
Na temat podróżowania pociągami oraz tych, którzy ten sposób nam organizują najczęściej słyszę negatywne...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe