||||||||||

A może by tak zagrać o … klienta? zdobyć jego serce, lojalność, zawalczyć o pozytywne emocje i doświadczenia. Zagrać w dosłownym tego słowa znaczeniu. W ubiegłym roku powstała wyjątkowa planszówka – „Gra o klienta”. O tym czym ona jest oraz o kulisach jej powstawania rozmawiam z Anią Janiczek.

To było chyba w listopadzie ubiegłego roku – moją uwagę w internecie przykuła gra…. o klienta. A ponieważ taka zbitka słowna wywołuje u mnie silniejszy przepływ krwi w naczyniach musiałem dotrzeć do źródła jej pochodzenia. Trochę to trwało, ale dotarłem do osoby, która stoi za całym ty zamieszaniem. Spotkałem się z nią jakieś dwa miesiące temu, a ona (bo to kobieta) opowiedziała mi o projekcie – projekcie gry o klienta oraz o wyjątkowej planszówce.

Przyznam Ci się, że nigdy nie byłem gamerem, szczytem zaangażowania była gra w sneka jeszcze na Nokii jakieś 10 lat temu. Natomiast pamietam z lat dziecięcych gry planszowe (chyba najbardziej chińczyka czy monopoly ).

W czasach postępującej digitalizacji, kiedy wszystko musi być online ktoś robi planszówkę… przyznasz, że nie jest to normalne. Ja po prostu musiałem się to zbadać no i oczywiście zagrać w tą grę.

Do rozmowy o „grze o klienta” zaprosiłem Anię Janiczek z PZU.

W dzisiejszym odcinku rozmawiamy:

  • Czym jest „gra o klienta”?
  • Z myślą o kim została ona przygotowana? Kto jest beneficjentem projektu?
  • Dlaczego planszówka, a nie (będąca na czasie) gra elektroniczna, czy nawet mobilna?
  • Skąd wziął się pomysł na „grę”?
  • Jak powstawała gra? – kto brał udział w jej projektowaniu, w jaki sposób został dobrany wykonawca, jakie wyzwania / problemy pojawiły się na drodze?
  • Czy z gry mogą korzystać inni niż pracownicy PZU?
  • Przeprowadzamy unboxing gry – opowiadamy co jest w pudełku oraz o historii jego powstawania (w warstwie graficzno-artystycznej)
  • Gramy – próbujemy zmierzyć się przed mikrofonami z wyzwaniem gry o klienta
  • Ogłaszamy konkurs, w którym można wygrać „grę o klienta”

W rozmowie wspominamy o:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

inklluzywna obsługa klienta1
Inkluzywna obsługa klienta
W Polsce mamy ponad 10 milionów klientów, dla których obsługa dostarczana przez marki jest niedostępna...
Customer ... service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć
Customer … service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć
Na przestrzeni ostatnich 25 lat karierę robiły rozmaite koncepcje, strategie, a może po prostu nazwy,...
teatr
Czy obsługa klienta to teatr
Okazuje się, że obsługa klienta i teatr mają zadziwiająco dużo wspólnego. Obie w sposób zaplanowany i...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe