||||||||||

A może by tak zagrać o … klienta? zdobyć jego serce, lojalność, zawalczyć o pozytywne emocje i doświadczenia. Zagrać w dosłownym tego słowa znaczeniu. W ubiegłym roku powstała wyjątkowa planszówka – “Gra o klienta”. O tym czym ona jest oraz o kulisach jej powstawania rozmawiam z Anią Janiczek.

To było chyba w listopadzie ubiegłego roku – moją uwagę w internecie przykuła gra…. o klienta. A ponieważ taka zbitka słowna wywołuje u mnie silniejszy przepływ krwi w naczyniach musiałem dotrzeć do źródła jej pochodzenia. Trochę to trwało, ale dotarłem do osoby, która stoi za całym ty zamieszaniem. Spotkałem się z nią jakieś dwa miesiące temu, a ona (bo to kobieta) opowiedziała mi o projekcie – projekcie gry o klienta oraz o wyjątkowej planszówce.

Przyznam Ci się, że nigdy nie byłem gamerem, szczytem zaangażowania była gra w sneka jeszcze na Nokii jakieś 10 lat temu. Natomiast pamietam z lat dziecięcych gry planszowe (chyba najbardziej chińczyka czy monopoly ).

W czasach postępującej digitalizacji, kiedy wszystko musi być online ktoś robi planszówkę… przyznasz, że nie jest to normalne. Ja po prostu musiałem się to zbadać no i oczywiście zagrać w tą grę.

Do rozmowy o “grze o klienta” zaprosiłem Anię Janiczek z PZU.

W dzisiejszym odcinku rozmawiamy:

  • Czym jest “gra o klienta”?
  • Z myślą o kim została ona przygotowana? Kto jest beneficjentem projektu?
  • Dlaczego planszówka, a nie (będąca na czasie) gra elektroniczna, czy nawet mobilna?
  • Skąd wziął się pomysł na “grę”?
  • Jak powstawała gra? – kto brał udział w jej projektowaniu, w jaki sposób został dobrany wykonawca, jakie wyzwania / problemy pojawiły się na drodze?
  • Czy z gry mogą korzystać inni niż pracownicy PZU?
  • Przeprowadzamy unboxing gry – opowiadamy co jest w pudełku oraz o historii jego powstawania (w warstwie graficzno-artystycznej)
  • Gramy – próbujemy zmierzyć się przed mikrofonami z wyzwaniem gry o klienta
  • Ogłaszamy konkurs, w którym można wygrać “grę o klienta”

W rozmowie wspominamy o:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

Chat GPT w obsłudze klienta
Jak Chat GPT rewolucjonizuje obsługę i doświadczenia klienta: 5 praktycznych przykładów zastosowania
30 listopada 2022 roku świat przestał być taki sam. W tym dniu odbyła się premiera Chatu GPT –...
typewriter-g874708256_1920
Liryczna obsługa klienta
Zdarza się często, że zamawiamy coś, a to coś długo się nie pojawia, a do tego jeszcze nikt z nami w...
Jak Sainsbury zmieniło nazwę chleba z tygrysiego na żyrafi
Jak Sainsbury's zmieniło nazwę chleba z tygrysiego na żyrafi
Sztywne podejście może być przeciwieństwem doskonałej obsługi klienta. Ta historia z brytyjskiego supermarketu...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2023 · Klientomania · Customer Fixe