trudny_klient_jak-sobie-poradzic
Odcinek #48

Jak sobie poradzić z trudnym klientem?

Życie większości firm byłoby dużo prostsze gdyby nie … trudni klienci. Są prawdziwym wyzwaniem, a czasami wręcz zmorą pracowników punktów handlowych, biur obsługi klienta czy działów reklamacji. Szkolenia zatytułowane „obsługa trudnego klienta” cieszą się od wielu lat niesłabnącym zainteresowaniem. Wielu ekspertów mówi, że nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje. Jak zatem żyć w świecie, w którym klient przejął już władzę, a firmy nieustannie zbroją się na wojnę na trudnym polu?


W dzisiejszym odcinku rozmawiamy o:

  • O zaufaniu jako walucie (nie tylko przyszłości) –  książce Michała Szafrańskiego, ale również o wyzwaniu w codziennego prowadzenia biznesu
  • O tym jak Arek został szczęśliwym człowiekiem bez telewizji
  • Skąd się biorą się trudni klienci?
  • Czy trudni klienci to może jednak mit? Czyli nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje!
  • O podwykonawcach, którzy powinni być wizytówką marki
  • Systematyzujemy „trudność” klientów
  • Kim są „prawdziwi trudni klienci”
  • O świadomości roli i odpowiedzialności osób kontaktujących się z klientami i o tym, że klienci są różni i bywają trudni
  • Czy kurier jest specjalistą ds obsługi klienta
  • O emocjach klienta związanych z trudną sytuacją, w której się znalazł
  • Jak zapobiegać budowaniu klienckich zombie
  • Czy szkolić pracowników i przygotowywać do obsługi trudnych klientów ?
  • O japońskiej metodzie AJAMUNATO
  • O pomysłach na rozwój kompetencji w zakresie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz trudnymi klientami
  • Jak dzisiejsze technologie internetowe sprzyjają eskalacji niezadowolenia klientów i jak sobie z tym radzić?
  • Jak technologia pomaga w obsłudze „trudnego klienta”
  • Dotykamy tematu blockchain w kontekście klienta

W rozmowie wspominamy o:

One thought on “KLM #48: Jak sobie poradzić z trudnym klientem?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

teatr
Czy obsługa klienta to teatr
Okazuje się, że obsługa klienta i teatr mają zadziwiająco dużo wspólnego. Obie w sposób zaplanowany i...
Obszar roboczy 3
UX design - projektowanie doświadczeń klienta
To co widzimy na ekranie smartfona, komputera czy większych urządzeń nie jest / nie powinno być przypadkowym...
NPS
Net Promotor Score - wszystko co musisz wiedzieć o wskaźniku lojalności klientów
NPS – Net Promotor Score – wskaźnik lojalności klientów będący wynikiem badania  prawdopodobieństwa...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe