KLM 52
Odcinek #52

Cyfrowy rozmiar czyli przyszłość zakupów nie tylko w e-commerce

Z raportu „E-commerce w Polsce 2018” wynika, że z zakupów w internecie korzysta 56% internautów. Za zakupy obuwia w tym kanale decyduje się zaledwie 10 % z nich. Dlaczego tak mało? Mimo coraz większej dostępności, ogromnego wyboru konsumenci wciąż obawiają się czy wybrany i zamówiony w internecie but (albo inny ciuch) będzie dobrze pasował. Nie pomagają temu coraz łatwiejsze dostawy oraz przyjazne polityki zwrotów. A może przyszłością będzie / jest uniwersalny cyfrowy i bardzo osobisty rozmiar ciała klienta?

Rozmawiamy o:

  • Jak wyglądał nasz pierwszy raz w internecie – kiedy i gdzie dokonaliśmy pierwszych zakupów w sieci
  • Bariery w zakupach -co powstrzymuje klientów przed zakupami w internecie
  • O ewolucji e-handlu i cywilizowaniu się podejścia do nie zawsze cyfrowego klienta
  • O strategiach kupowania z wykorzystaniem internetu
  • O esize.me – przełomie ? Początku czegoś nowego? – o prostym w swoim założeniu rozwiązaniu oszczędzającym czas i pieniądze – zarówno klienta jak i sprzedawcy
  • O zmianie podejścia do dostaw – paczkomaty, punkty odbioru / nadania, o przyjaznych politykach zwrotów
  • O całkiem prawdopodobnej wizji przyszłości zakupów ubrań w internecie – czy powstanie uniwersalny cyfrowy identyfikator zawierający zestaw informacji pozwalający idealnie dobrać odzież i obuwie

W rozmowie wspominamy o:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

cxwg24
Customer Experience Game - mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów
Wciągnąłem się w grę. I to nie byle jaką. Ci którzy osadzeni są w CXowej bańce z pewnością słyszeli o...
RZECZNIK KLIENTA
Kim jest rzecznik klienta
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która...
inklluzywna obsługa klienta1
Inkluzywna obsługa klienta
W Polsce mamy ponad 10 milionów klientów, dla których obsługa dostarczana przez marki jest niedostępna...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe