Odcinek #52
Cyfrowy rozmiar czyli przyszłość zakupów nie tylko w e-commerce
Z raportu „E-commerce w Polsce 2018” wynika, że z zakupów w internecie korzysta 56% internautów. Za zakupy obuwia w tym kanale decyduje się zaledwie 10 % z nich. Dlaczego tak mało? Mimo coraz większej dostępności, ogromnego wyboru konsumenci wciąż obawiają się czy wybrany i zamówiony w internecie but (albo inny ciuch) będzie dobrze pasował. Nie pomagają temu coraz łatwiejsze dostawy oraz przyjazne polityki zwrotów. A może przyszłością będzie / jest uniwersalny cyfrowy i bardzo osobisty rozmiar ciała klienta?
Rozmawiamy o:
- Jak wyglądał nasz pierwszy raz w internecie – kiedy i gdzie dokonaliśmy pierwszych zakupów w sieci
- Bariery w zakupach -co powstrzymuje klientów przed zakupami w internecie
- O ewolucji e-handlu i cywilizowaniu się podejścia do nie zawsze cyfrowego klienta
- O strategiach kupowania z wykorzystaniem internetu
- O esize.me – przełomie ? Początku czegoś nowego? – o prostym w swoim założeniu rozwiązaniu oszczędzającym czas i pieniądze – zarówno klienta jak i sprzedawcy
- O zmianie podejścia do dostaw – paczkomaty, punkty odbioru / nadania, o przyjaznych politykach zwrotów
- O całkiem prawdopodobnej wizji przyszłości zakupów ubrań w internecie – czy powstanie uniwersalny cyfrowy identyfikator zawierający zestaw informacji pozwalający idealnie dobrać odzież i obuwie
W rozmowie wspominamy o:
- Skywalk – https://www.dolnimorava.cz/pl/ – zachwyciło Arka
- esize.me – system skanowania i budowy trójwymiarowego obrazu stopy
- Allegro https://allegro.pl/
- Inteligo https://inteligo.pl/
- Zakupy spożywcze przez internet https://www.frisco.pl/
- Artykuł: jak kupuje się buty w stacjonarnym e-sklepie
To może Cię również zainteresować
4 października, 2024
Wciągnąłem się w grę. I to nie byle jaką. Ci którzy osadzeni są w CXowej bańce z pewnością słyszeli o...
4 października, 2024
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która...
No posts found